Unias

Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Unia - 20 oktober 2015 17:18

Det är något med honom som jag alltid tyckt om. Han har sådan karisma och ett sådant djup. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är som gör att jag tycker så mycket om honom, men något är det. Han är lätt att sympatisera med.


Nu för tiden har vi Sveriges TV (gissa vem som är lite lycklig?) och på måndagar visar de "Morgans mission" där han tillsammans med en utvald klass arbetar för att minska mobbning och kränkningar. Ett ämne som intresserar mig väldigt mycket och som han behandlar otroligt bra. Igår när han berättade om sitt eget förflutna började jag storgråta helt utan förvarning. Det var helt mystiskt. Det var inte så där att jag först grät lite, fick tårar i ögonen och sedan eskalerade det, nej, allt kom på en gång. Jag började storgråta genast. Han kan verkligen beröra. Antagligen hade jag dock börjat gråta vem som än hade berättat det där. En till svensk kändis som jag nu absolut vill ge en kram! (Den andra är Jonas Gardell.)


Tog även reda på att Morgan har skrivit en bok, vilket betyder att min "Att läsa-lista" fick en till kandidat.


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards