Unias

Alla inlägg under augusti 2014

Av Unia - 19 augusti 2014 19:59

Jag vet att ni verkligen har hört det förut, men jag älskar att dansa, jag älskar min danslärare och jag älskar min dansgrupp. (Strunta i "gamla")


  

Jag våldsgästade deras danslektion idag! Och det tänker jag göra imorgon och på torsdag också. Glömma bort att jag inte alls ska vara med längre, låtsas att allting är som vanligt. Ni vet inte hur härligt det var! Min kropp njöt av att få röra på sig riktigt ordentligt igen, och det gjorde minsann mitt huvud också. Jag märkte när vi improviserade med ögonen stängda att jag inte kunde få bort leendet från mina läppar. Åh, så skönt! Tänk vilken gåva att få dansa här. Att få vara med fastän man slutat. Att få höra (och läsa) så vackra ord. Jag älskar er, TACK! <3



Jag ska flytta och ha huset tomt om mindre än en vecka, och jag har knappt börjat packa och städa än, så bäst att sätta fart nu. Lyckligtvis jobbar jag inte längre åtminstone, hade sista dagen igår. 



 

Av Unia - 4 augusti 2014 10:54

På väg hem från jobbet och har glömt mina hörlurar hemma -> bussresa utan musik = hemskt. Därför tänkte jag passa på att skriva en to do-list (varför ger jag alltid listor engelska namn?), eftersom jag planerat att göra det en tid nu. Och eftersom jag inte har tillgång till papper och penna som jag alltid föredrar kan jag ju lika gärna dela min lista med er. Så får jag dessutom ihop ett blogginlägg som det varit lite fattigt av under en allt för lång tid nu...

- Packa upp allt från Tjeckien (hehe, jooo...)
- Storstäda huset + packa inför flytt
- Födelsedagspresenter till Pervobro och Romeo
- Skriva brev
- Läsa
- Pussla klart mitt 1000-bitars pussel
- Gå igenom, redigera, publicera och framkalla bilder
- Skriva dagbok
- Dansa
- Vara ute och njuta av sommaren (Men vet ni vad? Precis som förr i tiden när det blev augusti har jag börjar längta efter hästen haha. Betyder dock inte att jag inte skulle tycka om detta härliga väder också.)
- Gå till skogen
- Pyssla
- Träffa människor
- Spela the Sims (Ni vet inte hur mycket lust jag har med det nu!!!)
- Skaka liv i bloggen igen
- Sticka klart min tröja (haha)
- Skriva något (när tiden räcker till, jag har iinspiration!)

- Titta på film

Som ni kanske märker har jag lust med en massa saker just nu, och orsakerna till att det vanligtvis inte blir att göra något av det är värme (ni skulle komma hem till mig...) och tidsbrist. Och ibland saknad av energi... Ska jobba två veckor ännu. :| Men jag ska se till att komma igång nu! Och vet ni vad, nu är jag snart hemma och resan blev inte så hemsk haha. Tack för ert sällskap! :)

Ha det bra!
Bamsekramar // Unia <3

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards