Unias

Alla inlägg under september 2014

Av Unia - 29 september 2014 18:44

De är suddiga och imperfekta och konstiga och jag har konstiga ansiktsuttryck och danstekniken är inte den renaste, men jag tycker ändå om dem. För de är uttrycksfulla.


             



Och jo, det kommer en uppdatering om mitt liv inom snar framtid, så fort jag får tid. ;)




Av Unia - 28 september 2014 19:02

Jag tillbringade veckoslutet med Molle eftersom familjen är i Turkiet. Det var välbehövd kvalitetstid för oss båda känner jag. Nu har jag just suttit en halvtimme med henne i famnen och gråtit. För att hon alltid älskar mig, för att hon aldrig lämnar mig. För att hon så tydligt visar mig sin kärlek. Och för att jag har gått med på att hon ska flytta. Jag får tillbaka henne när jag kan ta hand om henne igen, och jag får åka och hälsa på när jag vill, men ändå är det så hemskt. När hon bor hos mamma har hon ändå hållits inom familjen, hon har alltid setts som min. Jag har hälsat på henne varje veckoslut. Och så kommer det inte att bli nu. Men det är för hennes skull jag har bestämt mig för att gå med på det som får mina tårar att falla. Hon har det inte bra där hon nu är, de tycker bara att hon är jobbig och vill inte ha henne. Hon kommer att få det bättre, men jag kan inte låta bli att gråta.

Hon vill alltid vara nära. <3

Kramar // Unia <3

Av Unia - 27 september 2014 15:00

           



Oroa er inte, detta var de sista studentbilderna.



  

Av Unia - 26 september 2014 17:00

       


   



Av Unia - 25 september 2014 16:45

                   



 

Av Unia - 24 september 2014 15:40

       




 

Av Unia - 22 september 2014 19:04

för idag fyller min kära danspartner 18 år!


(Och priserna för vinnarna i frågestunden som jag hade för evigheter sedan har inte ännu blivit utdelade. Patricia, om du ser det här, du har tagit bort din blogg haha, har du en ny eller vill du välja ett annat pris? Så, här kommer Tiitus pris!)


Tiitu har jag lärt känna tack vare dansen. Vi dansade tillsammans i fem år (tror jag), innan det sågs vi på läger och andra saker som ordnades gemensamt för barn på orten där vi bodde. Det var ändå på danslektionerna vi blev vänner på allvar. Att få en så bra vän som också älskade dans betydde mycket för mig, och åren vi dansade tillsammans fick vi många oförglömliga minnen, även utanför dansen. Haha wow vad det här går bra. Min uppgift var egentligen att skriva om henne/dig, och inte om vår historia...


Tiitu är en energisk, strålande och fnittrig dansare, Frankrike-älskare och vän. Känner man sig nere kan hon alltid få en att le, behöver man någon att krama eller prata med finns hon alltid där. När man umgås med henne kan man alltid räkna med att få skratta, haha, speciellt om man ska göra en koreografi tillsammans eller spela in ett röstmeddelande. ;) Hon är en människa som ofta vet vad hon vill, vågar gå sin egen väg och har ett stort hjärta. Idag fyller hon 18 år, min lilla flicka blir vuxen, hahahahah, det är nog jag som är liten men att. (Jag är trött, förlåt. xD) Jag hoppas att du har haft en suverän dag och att du får en fortsatt bra kväll. (Och att du inte är allt för missnöjd med ditt pris, problemet är att jag inte riktigt vet vad jag hade tänkt mig...)


Jag saknar dig, hoppas att vi träffas någon gång snart! En stor kram till dig. Grattis ännu en gång! 





 

Av Unia - 19 september 2014 16:00

Alla älskar väl test som man kan sitta och göra hur länge som helst? Speciellt när man är trött och borde sova men inte orkar gå och lägga sig. Då är test det perfekta tidsfördrivet. Detta har jag fått lära om mig själv, haha:


           



Vad tycker ni? Finns det något som helt stämmer in på mig, något som får er att tänka att det är som om någon skulle beskriva just mig? Och finns det något som inte alls hör ihop med mig, enligt er? Let me know, please! :)



 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards