Unias

Alla inlägg under juni 2014

Av Unia - 26 juni 2014 20:45

Nu minns jag inte om jag har skippat att göra positiv-lista en eller två dagar haha, men idag kommer det åtminstone en igen:

1. Romeo är världens bästa.
2. Träffade en saknad vän (igen, men det är olika vänner haha).
3. Kände mig effektiv på jobbet när jag nästan druknade bland all post.

Ha det bra!
Bamsekramar // Unia <3

Av Unia - 26 juni 2014 13:35

         


Jag vet inte hur många av er som uppskattar snöbilder så här i slutet av juni (är i och för sig nästan lika kallt nu som det var i vintras...), men jag är faktiskt nöjd med dessa (kunde även den här gången göra dem finare med lite redigering, men hej på er Lättja, Tidsbrist och Villgöranågotannat, heh), och dessutom ville jag lägga upp något som har ens lite med mitt liv att göra just nu. Jag är nämligen omgiven av världens mest underbara människor, och känner mig ofta som om jag vore "in the arms of an angel". Det kommer att göra så ont att säga hejdå... Även om det inte är för evigt förstås.



 


Av Unia - 25 juni 2014 15:30

         


 


Av Unia - 24 juni 2014 18:35

Tre positiva från idag:


1. Träffade en saknad vän.

2. The Sims 3.

3. Sanna Nielsen.



 

Tid

Av Unia - 23 juni 2014 20:47

Dagens tre positiva:


1. Lite post på jobbet idag, skönt!

2. Smaskig pizza tillsammans med gott sällskap.

3. Har haft tid för att bl.a städa upp i köket.



 

Av Unia - 23 juni 2014 17:44

   

 

     


 


Av Unia - 22 juni 2014 20:02

3 positiva idag:

1. Sov otroligt skönt inatt.
2. En vän jag inte hört från på ett tag hörde av sig.
3. Att skratta utan någon större anledning och inte kunna sluta.

Vet ni hur svårt det är att bara välja ut tre saker? En del saker blir kanske lite random, men annars finns risken att varje dag skulle bli ungefär likadan, hehe.

Sköt om dig!
Bamsekramar // Unia <3

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards