Unias

Direktlänk till inlägg 19 juni 2016

Du är vacker

Av Unia - 19 juni 2016 21:10

Facebook tipsade mig om denna video idag. Ett projekt som blev ett socialt experiment om hur människor regarerar när man säger att de är vackra. Så himla fint tycker jag, titta!



DU är vacker.

 
 
Dalmar

Dalmar

20 juni 2016 01:28

Haha, skrattade ihjäl :)

http://dalmar.bloggplatsen.se

Unia

20 juni 2016 10:24

Haha :)

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

20 juni 2016 21:23

Aaaaaww :)

http://shine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unia - 8 mars 2017 20:50

Hejsan! Jag ser att flera ännu tittar in här, trots att jag flyttat min blogg till nouw. Här kommer några tips om inlägg som finns på min nya blogg:     Varför sminkar jag inte mig?   Singapore, mitt hem i höst   7 tips: Så här...

Av Unia - 11 oktober 2016 14:06

Jag började blogga här för lite mera än fyra år sedan. Min presentation av mig själv såg då ut så här:   "Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med...

Av Unia - 15 augusti 2016 19:40

Efter att jag ätit middag idag ville jag gå ut, solen sken och jag vill ta vara på den så länge den visar sig. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på promenad, gå till skogen och plocka svamp/blåbär, eller sitta ute och göra något produk...

Av Unia - 27 juli 2016 22:18

Snubblade nyss över denna dansvideo, och den är så otroligt bra att jag bara måste dela den med er. Njut!   ...

Av Unia - 9 juli 2016 21:11


Gissa om jag varit lycklig denna vecka?     Den här sommaren blir nog helt underbar, trots allt. Mitt första läger var SÅ härligt, och denna vecka har varit lika härlig på ett annat sätt. Stockholm, Mariehamn, Allsång på Skansen, och bästa v...

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards