Unias

Alla inlägg under juni 2016

Av Unia - 25 juni 2016 23:01

Hej på er, och glad midsommar i efterskott! Jag hoppas att ni haft en fin midsommar, och ännu har det. För mig tog midsommaren tyvärr slut idag redan, men oj så härligt jag haft det! För andra året i rad firade jag med R och hans familj vid deras sommarstuga, sommar i skärgården är nog något av det bästa som finns. Vädret har varit väldigt varierande, men idag försvann plötsligt alla moln och jag har nu bränt mig otroligt mycket av solen - som vanligt. Utan regn klarade vi oss dessutom! Några bilder kommer här, flera får ni se senare, för jag måste sova haha.


           

Jag vet inte ritkigt hur det kommer att bli med uppdateringen resten av sommaren, för mina lediga göra ingenting-dagar är nu över. Nu kommer jag att jobba, resa och själv åka på läger hela sommaren, haha. Men antagligen hinner jag nog titta in och uppdatera er nu som då, men tro inte att jag har dött om bloggen står död en tid, hehe. Njut av sommaren!

Av Unia - 23 juni 2016 13:38

Tillsammans med saknade vänner.


     




Av Unia - 21 juni 2016 15:54


           

Av Unia - 20 juni 2016 22:15


 

För en gångs skull hade jag faktiskt kameran med mig. Flera bilder på kommande.

Av Unia - 19 juni 2016 21:10

Facebook tipsade mig om denna video idag. Ett projekt som blev ett socialt experiment om hur människor regarerar när man säger att de är vackra. Så himla fint tycker jag, titta!



DU är vacker.

Av Unia - 17 juni 2016 19:19

Det är något som jag gör ganska ofta, haha, för trots att det snart är ett år sedan jag flyttade hit finns det ännu massor att utforska. Det kommer nog aldrig att ta slut, haha. Också idag gick jag ut på en långpromenad till nya ställen, medan solen sken och regnet bestämde sig för att hålla en paus. Tack för det, för titta så vackra ställen jag stötte på! (Jag borde lära mig att alltid ta med kameran, men igen en gång kan jag tyvärr bara bjuda på mobiltagna bilder.)

 

Jag älskar att gå nya vägar. Jag älskar att inte veta vad som väntar runt hörnet. Jag älskar att inte ha någon aning om var jag är. Jag älskar att inte veta vart jag går, hur långt jag gått och var hemma är. Jag älskar att vidga mina vyer och lära känna nya delar av världen. Jag älskar att upptäcka nya vackra platser, jag älskar när hjärtat vrider sig av beundran. Jag älskar att upptäcka hur platser hänger ihop med varandra och jag älskar hur jag alltid förr eller senare kommer till ett ställe som jag känner igen och vet hur jag ska gå för att komma hem. Det går att lära upp sitt lokalsinne.

Av Unia - 16 juni 2016 21:32

Det är ju hemskt allt som hänt. Två skjutningar i Orlando. Usch. Här Tyler Ward som skrivit en sång till Christina Grimmie. 



Ta hand om er!

Av Unia - 15 juni 2016 14:27

Jag hade helt glömt bort att jag inte ännu visat er de här bilderna. När vi återvände till fastlandet från Åland. Jag älskar skärgård!


             

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards