Unias

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Unia - 8 oktober 2015 19:34

Igår åkte världens bästa rumskompis och jag till vår före-detta studiestad för att titta på årets dansares första dansafton. Innan föreställningen hade vi lite tid för vi bestämde oss för att ta en nostalgitripp runt Pumpviken. Åh så härligt det var! Det kändes helt som förra året, nu kom vi tillbaka från veckoslutet, och så gick vi ut och gå. Ta mig tillbaka! Det var så ljuvligt att gå där med henne, jag vet inte hur jag annars ska beskriva det, så ljuvligt. Men oj så jag saknar förra året!


Jag hade inte kameran med mig så jag bjuder på en bild från förra året.


När vi kom till Tryckis (teatern där alla föreställningar håller hus) blev det ännu härligare! Först fick vi ett varmt välkomnande av världens bästa ljus- och ljudtekniker, sedan ett ännu varmare (och mera högljutt) välkomnande av världens bästa linjeledare, som världens bästa fotograf konstaterade; Hon var inte glad över att se oss. Och jag var verkligen inte glad över att se henne. (Jag hoppas att alla förstår sarkasm.) Ååååh! Lyckligtvis ses vi snart igen.


När föreställningen började trodde jag att jag skulle trilla från stolen. Wow, vilka talanger! I den där klassen finns det nog människor som kommer att gå långt. Jag är så glad över att vi åkte dit!


Bild från vår första dansafton. Fotograf: Chris Senn



Jag skulle så gärna gå om mitt år vid VNF. Det var så underligt att skolan nu är fylld med andra människor, varken vi eller några andra från förra året finns där nu. Så konstigt.


VET NI VAD?? Imorgon ska jag gå på en nutidsdanstimme!!! Äntligen! Jag hoppas att det blir super.


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards