Unias

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Snart är det jul igen, och snart är det jul igen...

Av Unia - 24 november 2013 21:06

Och jag vill ha snö!!! 


Det det här inlägget skulle handla om, dock, är att det snart är december igen, vilket betyder... JULKALENDER! Fastän jag hur gärna som helst skulle skriva en berättelse i år igen har jag tyvärr inte tid för det. :( Men någon julkalender vill jag absolut ha, även om tiden kanske hellre skulle säga annat. Frågan är nu; hurdan julkalender ska jag ha? Vad vill ni? Några förslag:

  • En bild varje dag (som jag själv fotat, antagligen med jul/vintertema, eller bara något annat från min dag)
  • Ett ordspråk/citat som betyder något för mig/som jag tycker om varje dag
  • En julsång varje dag
  • Ett boktips varje dag
  • Ett tips varje dag (om vad som helst)
  • En video varje dag (som jag själv spelat in, skulle antagligen bli en hel del dans, men även annat. Kanske lite för tidskrävande dock, men tar ändå med det.)
  • En text om något (olika saker) varje dag
  • Något varje dag, en blandning av allt detta och kanske lite till alltså

Okej, lite flummigt kanske... Vad tycker DU? Har du andra förslag/önskemål? Tell me! :D Jag skapar en ny omröstning så ni kan rösta där om ni inte orkar kommentera. 



 



P.s (Värst vad ofta jag kommer med sådana nuförtiden) Kan ni alla göra mig en stor tjänst och rösta på Lindsey Stirling i Dance ShowDown? http://www.danceon.com/video/27-lindsey-stirling-challenge-2 Tack! :D

 
 
Ester

Ester

25 november 2013 19:01

Vilken fin blogg du har!! :D

http://evh.blogg.se

Unia

25 november 2013 21:25

Tack! :D

 
Ingen bild

Victoria

26 november 2013 19:06

Allt låter så roligt så jag tycker du ska köra en blandning!:D

Unia

27 november 2013 10:44

Tack för din åsikt! :D

 
Ester

Ester

26 november 2013 21:03

Svar; Tack snälla, vad glad jag blir!! Verkligen! :D

http://evh.blogg.se

 
Ester

Ester

27 november 2013 23:03

Hejsan! Nu har 5 vinnare lottats fram! Håll tummarna på att det är du! :D lämnar gärna en kommentar om vad du tycker om "dagens blogg"! Kram Ester

http://evh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unia - 8 mars 2017 20:50

Hejsan! Jag ser att flera ännu tittar in här, trots att jag flyttat min blogg till nouw. Här kommer några tips om inlägg som finns på min nya blogg:     Varför sminkar jag inte mig?   Singapore, mitt hem i höst   7 tips: Så här...

Av Unia - 11 oktober 2016 14:06

Jag började blogga här för lite mera än fyra år sedan. Min presentation av mig själv såg då ut så här:   "Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med...

Av Unia - 15 augusti 2016 19:40

Efter att jag ätit middag idag ville jag gå ut, solen sken och jag vill ta vara på den så länge den visar sig. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på promenad, gå till skogen och plocka svamp/blåbär, eller sitta ute och göra något produk...

Av Unia - 27 juli 2016 22:18

Snubblade nyss över denna dansvideo, och den är så otroligt bra att jag bara måste dela den med er. Njut!   ...

Av Unia - 9 juli 2016 21:11


Gissa om jag varit lycklig denna vecka?     Den här sommaren blir nog helt underbar, trots allt. Mitt första läger var SÅ härligt, och denna vecka har varit lika härlig på ett annat sätt. Stockholm, Mariehamn, Allsång på Skansen, och bästa v...

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards