Unias

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Unia - 24 november 2013 21:06

Och jag vill ha snö!!! 


Det det här inlägget skulle handla om, dock, är att det snart är december igen, vilket betyder... JULKALENDER! Fastän jag hur gärna som helst skulle skriva en berättelse i år igen har jag tyvärr inte tid för det. :( Men någon julkalender vill jag absolut ha, även om tiden kanske hellre skulle säga annat. Frågan är nu; hurdan julkalender ska jag ha? Vad vill ni? Några förslag:

  • En bild varje dag (som jag själv fotat, antagligen med jul/vintertema, eller bara något annat från min dag)
  • Ett ordspråk/citat som betyder något för mig/som jag tycker om varje dag
  • En julsång varje dag
  • Ett boktips varje dag
  • Ett tips varje dag (om vad som helst)
  • En video varje dag (som jag själv spelat in, skulle antagligen bli en hel del dans, men även annat. Kanske lite för tidskrävande dock, men tar ändå med det.)
  • En text om något (olika saker) varje dag
  • Något varje dag, en blandning av allt detta och kanske lite till alltså

Okej, lite flummigt kanske... Vad tycker DU? Har du andra förslag/önskemål? Tell me! :D Jag skapar en ny omröstning så ni kan rösta där om ni inte orkar kommentera. 



 



P.s (Värst vad ofta jag kommer med sådana nuförtiden) Kan ni alla göra mig en stor tjänst och rösta på Lindsey Stirling i Dance ShowDown? http://www.danceon.com/video/27-lindsey-stirling-challenge-2 Tack! :D

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards