Unias

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Unia - 29 november 2012 20:31

Hej på er i snöstormen! Jag är såå glad för all snö som har kommit! <3 :D Har ni fått någon snö? Och vad tycker ni om den? :)


Till saken:


I lördag är det första december, vilket betyder att julkalendern börjar. Ett inlägg kommer publiceras med säkerhet 1.12, 2.12, 5.12, 9.12, 13.12 och 24.12, men det kommer nog flera än det också kan jag lova ;) Det är bara det, att jag inte hunnit skriva längre än 13.12, men jag kommer skriva efter hand och jag har nog planerat också vilka dagar det ska bli. Men jag vill nämligen inte lova något som jag med säkerhet klarar av. ^^


Avsnitten/kapitlen/delarna kommer publiceras kl 10:00 finsk tid (9:00 svensk tid) varje dag det kommer en del.


Titeln på berättelsen är Kom håll min hand och huvudpersonen heter Alina. Jag kan ju också berätta att jag i denna berättelse kommer ta med några av de förslagen som jag fick för läänge sedan när jag i min förra blogg bad om förslag på saker som jag ska ha med i en berättelse. Det blir inte precis alla, men de flesta. Mera tänker jag inte berätta, men jag hoppas verkligen ni läser den, och ni kan ju alltid hålla i tankarna att det faktiskt är min första berättelse, om man inte räknar med mina sagor som jag skrev när jag var 5-9 (?) år, berättelesena jag skrev i lågstadiet, eller Just playing. Så förvänta er inte världsklass :D

  

Glad lilla jul i förskott! :D // Unia <3

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards