Unias

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Unia - 4 november 2012 18:04

Hej underbara läsare!


Nu närmar sig söndagen sitt slut och imorgon är det skola som gäller igen. Jag kommer vara i skolan nästan fem timmar innan jag egentligen börjar (wow... Det låter mycket längre när man skriver ner det ;o), men jag ska träffa både studiehandledaren och skolhälsovårdaren, så nog ska jag väl få tiden att gå. Hoppas att jag inte är allt för trött så att jag kunde få lite skrivet (både brev och novell). 


Det här veckoslutet har gått ut på att pyssla. Det är länge sedan jag gjorde det sådär riktigt på allvar, ägnade en längre stund åt det, så det har faktiskt varit skönt! Igår var jag uppe till sent på natten och ritade, och idag har jag avslutat ett av mina små projekt. Nu ska jag avsluta detta med lite läxor och sedan en upp-fräschning av mig själv.


Kom förresten på att jag glömde att säga vad svaret i min tävling var; Det var såklart KULTURKARNEVALEN som snaaaart är här!!! :D


Kramar // Unia <3 

Av Unia - 4 november 2012 15:24

Vinnaren av min supersvåra tävling är:


*trumvirvel*


Denna tjej vars blogg är superfin! :D <3


GRATTIS TILL DIG! :D

Av Unia - 4 november 2012 14:17

Då var det fixat! Alldeles nytt klickade mamma och jag hem en klänning som jag ska ha på mig på De gamlas dans i februari! Skönt att ha det över, hoppas bara att den inte är allt för stor...

Denna är snart min! :

Kramar // Unia <3  

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards