Unias

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Unia - 10 oktober 2012 15:59

gällande headern xD Jag kan inte göra någon header som jag blir nöjd med just nu. Pysslade med en header till bokberoende igår, och det var superroligt! Jag älskar att leka med bildredigerning, problemet just nu är väl bildbrist... Så jag antar att ni får stå ut med att jag byter header ganska ofta nuförtiden, tills jag får nya bilder och blir nöjd ;) Hoppas det inte är allt för störande. 

Hinner inte skriva mera nu, ska äta och sedan iväg på dans. Skönt att börja skolan först 14:30 imorgon <3 ;) Har det så bra :)


Kramar // Unia <3

Av Unia - 10 oktober 2012 12:00

Hjälp... Vad är min högsta önskan? Jag vet faktiskt inte... Men vi kan väl säga att det är att dansa i melodifestivalen :D (Det är nog mera "min högsta dröm" men...)

(Bilderna tagna från googles bildsökning, vilket egentligen inte duger som källa, men nu får det duga ^^)


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards