Unias

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Unia - 23 oktober 2012 19:45

Vet inte alls vad jag hade för fel igår.. Det gick nog egentligen om redan på kvällen, och idag har jag mått bra som en solstråle! (Ja jag vet att man vanligtvis säger "GLAD som en solstråle", men det har jag väl också varit!)

Dagen har tillbringats i skolan, var där 7½ timme, men har lektion bara 1½ timme, haha. En del kanske tycker synd om mig, tycker jag är galen, osv, men det var faktiskt skönt! Jag fick ju ett helt brev skrivet (och postat), jag gick en promenad (som inkluderade biblioteket, tandkräm och fingervantar), och så fick jag en stadsresa planerad till lördagen! Min kära danspartner och jag ska och kolla Step up: (3D) Revolution (eller som jag vill kalla den; Step up 4 revolution). Kulkul!

Efter skolan var jag till henne som vanligt på tisdagar, och sedan var det daaaans En flicka som är stark) och dansa till låten Believe av Dima Bilan.


Jag ändrade mig dels för att jag ville göra en positiv dans, dels för att jag inte kom vidare med spökdansen, och dels för att jag fick en så fin vision när jag lyssnade på denna låt.


Imorgon blir det att sitta i skolan fyra extra timmar, men den här gången med lektioner emellan. Då skall jag passa på att skriva brev igen, och beroende på hur mycket jag hinner börja med min novell (!!!) och/eller läsa. Så dagens tema: Bokstäver, teater, dans x2... Pretty much it :)

Och inte satt det ju helt fel när man fick veta att man är ledig i torsdag


Nu ska jag gå och gosa med Viivi framför ett Gilmore Girlsavsnitt.


PS Rösta i omröstningen till vänster! Tack ni som redan gjort det :) DS


Kramar // Unia <3


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards