Unias

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Frågestund

Av Unia - 4 maj 2014 15:15

 

Hela två stycken har röstat "Ja" i omröstningen, medan ingen har röstat "Nej", så jag antar att resten inte har någon skillnad? Därför bestämde jag mig nu för att hålla en frågestund, det var trots allt nästan ett år sedan senast.

Alla som frågar får såklart en länkning om man har en blogg, och om du frågar flest frågor får du välja ett av följande pris:


1) Mera omfattande reklam och information om din blogg

2) Ett inlägg som jag skriver om dig

3) Välja vad jag ska göra ett/flera inlägg om


(Den som kan gissa vad jag gör på den här bilden får också välja ett av prisen, haha.)


 

Så nu är det bara att låta fantasin flöda och frågorna välla in! 

(Om ni vill att jag svarar på frågorna på något speciellt sätt får ni säga till.)



  

 
 
Ingen bild

Göran

4 maj 2014 17:02

Hej, är du en alkoholist?

 
Ingen bild

Vittu snutn

4 maj 2014 17:02

vittu e du homo???

 
Patricia

Patricia

4 maj 2014 21:16

Hur länge har du dansat?
Vad fick dig att börja dansa?
Vad tror du att du kommer jobba med 10 år?
Vad är din största svaghet?
Vad tycker du om bloggplatsen?
Vad har du för telefon?
Vilken är din favorit blogg som du läser?
Hurdan musik lyssnar du på?
Favorit djur?
Hur kommer din sommar se ut?
Vad är det pinsammaste du gjort?
Det bästa som någonsin hänt dig?
Vad är det hemskaste som skulle kunna hända dig?

http://patriciamikaelas.for.me

 
Ingen bild

Anonym

5 maj 2014 19:44

Vad tänker du göra efter gymnasiet? :)

 
Tiitu

Tiitu

7 maj 2014 14:16

1. Vad tycker du mest om med dej själv?
2. Vilken är din högsta dröm just nu?
3. Tror du på öde?
4. Vad tror du att är meningen med livet?
5. Har du någon gång gjort något som du efteråt har ångrat?
6. Om du fick önska dig en sak som skulle gå i uppfyllelse, vad skulle det vara?
7. Vad skulle du göra om du fick veta att du bara hade en vecka kvar att leva?
8. Under vilken tid (typ år) i det förflutna hade du velat leva? Varför?
9. Vilken är din absoluta favoritfilm?
10. Vilken är din absoluta favoritbok?
11. Läser du hellre boken eller ser filmen först?
12. Vad är det värsta du vet?

http://tiitu.bloggplatsen.se

 
SirL

SirL

20 maj 2014 15:20

Förutom dansen, vad skulle du bilja syssla med?
Hur länge har du bloggat?
Vad saknar du mest med att inte bo hos någon som betalar räkningarna?
Om du skulle färga dit hår, vad skulle du färga det?

http://sirl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unia - 8 mars 2017 20:50

Hejsan! Jag ser att flera ännu tittar in här, trots att jag flyttat min blogg till nouw. Här kommer några tips om inlägg som finns på min nya blogg:     Varför sminkar jag inte mig?   Singapore, mitt hem i höst   7 tips: Så här...

Av Unia - 11 oktober 2016 14:06

Jag började blogga här för lite mera än fyra år sedan. Min presentation av mig själv såg då ut så här:   "Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med...

Av Unia - 15 augusti 2016 19:40

Efter att jag ätit middag idag ville jag gå ut, solen sken och jag vill ta vara på den så länge den visar sig. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på promenad, gå till skogen och plocka svamp/blåbär, eller sitta ute och göra något produk...

Av Unia - 27 juli 2016 22:18

Snubblade nyss över denna dansvideo, och den är så otroligt bra att jag bara måste dela den med er. Njut!   ...

Av Unia - 9 juli 2016 21:11


Gissa om jag varit lycklig denna vecka?     Den här sommaren blir nog helt underbar, trots allt. Mitt första läger var SÅ härligt, och denna vecka har varit lika härlig på ett annat sätt. Stockholm, Mariehamn, Allsång på Skansen, och bästa v...

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards