Unias

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Unia - 4 maj 2014 15:15

 

Hela två stycken har röstat "Ja" i omröstningen, medan ingen har röstat "Nej", så jag antar att resten inte har någon skillnad? Därför bestämde jag mig nu för att hålla en frågestund, det var trots allt nästan ett år sedan senast.

Alla som frågar får såklart en länkning om man har en blogg, och om du frågar flest frågor får du välja ett av följande pris:


1) Mera omfattande reklam och information om din blogg

2) Ett inlägg som jag skriver om dig

3) Välja vad jag ska göra ett/flera inlägg om


(Den som kan gissa vad jag gör på den här bilden får också välja ett av prisen, haha.)


 

Så nu är det bara att låta fantasin flöda och frågorna välla in! 

(Om ni vill att jag svarar på frågorna på något speciellt sätt får ni säga till.)



  

Av Unia - 4 maj 2014 08:45

Detta var en knepig en... Jag har ingen favoritstad ännu. Känns fel att välja städer som man inte känner så bra, men å andra sidan känner jag ingen stad så bra. Och de jag känner bäst är inte mina favoriter. 

Är Hastings en stad? Det känns åtminstone inte som en stad. Hm... Jag väljer den stad som jag genast kände mig hemma i: Stockholm. Även om jag bara varit där medvetet en gång (var när jag var yngre också).


Bildkälla




 


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards