Unias

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Unia - 13 april 2013 22:10

Alltså haha, jag kan inte låta bli att börja skratta när jag ser min egen dans som jag gjort denna vecka (eller... onsdag-fredag)! Förstår inte varifrån jag får allting... Den är så annorlunda mot vad jag brukar göra, rent koreografimässigt, jag vet inte, jag har liksom inte alls tänkt när jag har koreograferat, i princip gjorde jag hela dansen så att jag improviserade en bit, filmade det, och tog sedan fasta på sådant jag tyckte om. Skönt att göra en sån här dans efter auditiondansen, nog för att det var roligt det med sedan när jag skippade alla krav, men den här dansen har jag nästan sett som ett skämt. xD Ni kanske skulle förstå om ni såg den... Och det skall ni få, sedan när jag är så långt! Än så länge tänkte jag bara visa en väldigt vacker bild på mig som jag tog idag, visste inte ens att jag kunde ta såna bilder på mig själv, haha. Men de ... mest extrema... vet jag inte om jag vill lägga ut på nätet... Kanske i framtiden xD


  Skrattade ganska gott när jag såg att jag tagit sådana här bilder, haha, visste inte alls att jag såg ut så. xD


Våga bjuda på dig själv! :D

Kramar // Unia <3

Av Unia - 13 april 2013 18:57

För jag filmade in den idag, det blev inte något bra, men om någon av er vill se den så kan jag ändå ladda upp den, för jag är så snäll haha. Så säg till, vill ni se den? :D


Kramar // Unia <3

Av Unia - 13 april 2013 17:33

Veckan full av dans är nu över. Men den hade inte kunnat avslutas på ett bättre sätt!


Jag skulle filma in min *host* vackra dans (xD) så jag åkte till min moster som äger en yogasal, åh där skulle jag kunna bo! När jag värmde upp, det var som självaste himmelriket... (Vet inte hur det är i himmelriket, men kan tänka mig att det är så som det var då.) Ute var det vått och grått och äckligt, men där inne i den där fina salen var jag alldeles för mig själv, spelade vacker musik och dansade. Det var så otroligt skönt, jag kände mig så lugn och fridfull. Tänkte såklart också på min framtid, när gör jag inte det?! Tänkte att jag i framtiden vill ha ett sådant ställe, där jag bara kan slappna av, släppa allt och dansa ut. Jag kan inte beskriva den där känslan jag hade, så härligt!


(Bild från weheartit)


Två timmar senare var jag klar med filmandet och allting. Då fick jag mat och efter att ha suttit och pratat en stund gick jag tillbaka till salen. Tänjde och gjorde lite teknikövningar först, men sedan var jag så slut så jag gjorde en massa avslappningsövningar och töjde ut mina muskler och leder, lugn musik i bakgrunden. Och lyckligast i världen! Bara så otroligt skönt! I en timme höll jag på med det, sedan kom familjen dit och det var dags att åka hem. Hade kunnat bli där hela kvällen! <3


Önskar att alla kunde få känna den där friden jag kände där i den vackra salen. Den är nog nästan min nya favoritplats!


Kramar // Unia <3 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards