Unias

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Unia - 4 april 2013 19:15

Vet ni vad, vat ni vad, vat ni vad??! I lördag = i övermorgon är det dags för... AUDITION!!! :o :D


Höll på att freaka ut här en kväll, var så trött och stressad att jag t.o.m övervägde att helt skippa det :o Men nu är jag på topp igen! :D Ser massor fram emot det, och jag känner verkligen att det inte spelar någon roll om jag kommer med eller inte. För det skulle ju vara helt obeskrivligt roligt att komma med, att få vara med i en musikal (!!!), lära sig mycket nytt, få nya vänner och minnen för livet, a dream come true kort sagt. :D Dessutom mycket träning inför framtiden :D

Å andra sidan, om jag inte kommer med har jag jobb hela sommaren (allt eller inget, hehe) och får tjäna en massa pengar xD Då skulle jag också fråga om jag möjligtvis kunde få en vecka ledigt och delta i ett dansläger, vill inte betala det om jag inte har jobb ;) Visst känns det inte sådär helt jippii att stiga upp runt klockan fem varje måndag-fredag på sommarlovet, förutom första veckan, men jag har ju ändå eftermiddagarna lediga och veckosluten såklart. Och de två veckorna jag gjorde det ifjol var jag riktigt duktig med att gå och lägga mig tidigt, och jag tycker om att ha "goda vanor" ;) Varje moln har en silverkant xD


Lite småunderlig kanske xD Åh, minns hur kallt det var då... 



Så alltså, audition i lördag :D Har dansen färdig, skall imorgon öva den i stort utrymme, heh hoppas det går bra. :) För jag vill verkligen gå hem från auditionen och känna mig nöjd med mig själv den här gången. Det enda jag tänkte efter förra var att jag inte var säker på om jag dansat min dans som jag skulle eftersom jag hade stora minnesluckor från mitt framförande :o xD Dessutom var jag så besviken på att jag efteråt som vanligt kom på en massa saker som jag borde ha sagt. Ojoj, jag var så vilsen då. :/


Men jag har en riktigt rolig framtid framför mig! :D Imorgon sista provet, skönt!!! <3 Sista dagen av den här perioden, skönt!!! :D Lördag audition :D Söndag eller måndag till en kompis, för att sedan på tisdag fara på besök till VNF:s danslinje :D Skall ju bli intressant :D Sedan dans hela den veckan, ingen skola, hur underbart är det inte att byta ut skola mot dans i en vecka?! :D Det är min närmaste framtid, lite senare i vår följer KK-ambassadör kick-off :D, en massa dansuppvisingar!!! :D, skolmusikfestival (vet inte riktigt vad jag skall tycka om det, bara att vänta och se antar jag), röntgen och näringsterapeut osv (haha, ooh vad roligt!!! xD), och så är det ju snart sommarlov och sedan är jag ABI :D Oh vad tiden går snabbt... På tal om det har jag tänkt göra ett inlägg gällande min framtid skolmässigt, alltså efter gymnasiet, men tiden räcker inte till, så det kommer när jag hinner. Anledningen till detta flummiga inlägg var att jag behövde en paus från provläsandet och kunde inte tänka på nåt annat än auditionen :D Men, är väl dags att återgå till läsandet så att jag kommer igenom allt. 


  Tack till fotografen som tagit bilderna i detta inlägg! :)



Ha det bra och njut av livet! :)


Kramar // Unia <3


PS Angående omröstningen till höger: 1. Jag SKA skriva epilogen till Kom håll min hand, jag VILL skriva den och jag LOVAR att det kommer en, sedan när tiden räcker till. 2. Jag försöker använda mera bilder, nu med Sanna Nielsen har det ju gått ganska bra eftersom jag har 190 bilder från konserten, men jag vill inte använda bilder som inte har något med inlägget att göra. Men, vad tycker ni, har jag oftare bilder? Är ni nöjda? ;) Ni får gärna ge önskemål på vad ni vill se för bilder! :) 3. Dans är väl det som det finns mest av i denna blogg, eftersom det är det som mitt liv mest består av, likaså min hjärna. ;) Är det något speciellt som har med dans att göra som ni skulle vilja ha? :) 4. Vanliga vardagsinlägg gör jag ogärna, liksom berättar "idag har jag bla bla bla", för jag vill inte ha en sådan blogg ;) Har egentligen bara med det alternativet för att se vad ni vill läsa. Men dans och tankar och drömmar och allting som jag lägger upp här hör ju till min vardag egentligen. ;) 

Ni får gärna komma med tips, råd, feedback (positiv som negativ (;), önskemål osv :D DS

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards