Unias

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Unia - 16 oktober 2013 20:21

Den senaste tiden har jag funderat väldigt mycket. På varför jag blivit som jag blivit. Varför jag är så annorlunda från resten av min familj och min släkt. Varför det är just jag som blivit annorlunda. Vad det är som gjort att jag och min syster blivit så totala motsatser. 

På vad det är som betyder mest i mitt liv. Vad jag vill kämpa för. Vem det är som verkligen är nära, vem jag kan prata med om precis vad som helst. 

Hur jag och andra har blivit så bra vänner. 

Funderat helt enkelt. Över livet.


  Det är inte speciellt länge sedan jag gick med sådana byxor, då hade jag dessutom inga färggranna strumpor. Jag passade på att prova alla mina gamla byxor när jag städade klädskåpet inför flytter (därav det stökiga rummet), och insåg hur mycket jag faktiskt förändrats. Haha, personligheten sitter ju inte i byxorna, men klädstilen är ett sätt att uttrycka sin personlighet på. Just de här byxorna gick jag väldigt mycket med mot slutet av min "färglösa period", eftersom mina få färggranna plagg som jag med tiden skaffade passade bättre till grått än blått. Nu märkte jag dock att de är hur obekväma som helst! Så styva, usch, hur stod jag ut, hur kunde jag tycka om dem?!


En del svar har jag kommit fram till. De flesta kommer antagligen att förbli obesvarade för all framtid. 

Och en del svar finns bara på skämt. 


Det är skönt att ibland att gå omkring med en massa frågor i huvudet. För jag blir glad av att tänka på sådant här, och det får mig bl.a att inse allt fint som jag har i mitt liv, och det får mig även att förstå vad och vem det är som betyder mest för mig. Jag ska försöka visa min uppskattning till dessa. 


Jag älskar er, jag hoppas att ni vet vem ni är. Det finns så många personer som betyder mycket för mig... <3


 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards