Unias

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Bloggplatsen vs. Blogger

Av Unia - 22 september 2012 17:30

Nu är det så att mitt google-konto verkar fungera igen, vilket betyder att jag måste bestämma mig för vilken blogg jag ska använda... *Suck* Jag tyckte ju verkligen väldigt mycket om min blogg på blogger, men är nog lite skeptisk mot hela google nu efter detta, jag vill ju att allting ska fungera om jag väljer att byta tillbaka. Och jag har faktiskt börjat tycka om bloggplatsen också, jag har inte hunnit blogga så mycket och göra den personlig, men hela systemet är så bra... Vad tycker ni, om ni fick välja, ska jag stanna här eller återvända till blogger? Ni kan kommentera eller rösta i omröstningen till vänster. Tack för er åsikt! :)

Själv inspirerades jag av Rory och gjorde en "pro/con list" ;) (Såhär när man borde läsa på prov -.-)




*Update (thanks to Fjompen ((: ) : Två minus har tagits bort från bloggplatsen:

1. Det GÅR att sätta bilderna i vilken storlek som helst, och

2. Reklamen har jag tagit bort ;) Om den stör er också kan ni installera t.ex Ad Block på chrome :)


Kramar // Unia

 
 
Fjompen

Fjompen

22 september 2012 18:53

Endast två bildstorlekar? xD Va? Hur menar du då, man kan ju ändra själv?
Reklamen kan du "ta bort" för dig själv genom att installera "Ad Block"/"Ad Block Plus" på Google Chrome xD Jag har det och alla Bloggplatsen-bloggar är reklamfria för mig, både min egen och andras xD
Gör som du vill, båda är bra tycker jag ^^

http://fjompen.bloggplatsen.se

Unia

22 september 2012 20:34

Har jag missat något, eller hur menar du? xD När man lägger in bilder här så kan man ju bara välja mellan miniatyr och normalstorlek? :P
Aah, tack de ska jag göra :))

 
SirL

SirL

23 september 2012 11:04

Designen kan rätt enkel göras rätt personlig om man bara vet vad man håller på med xP Har du förstått dig på vad allt ska användas till? : )
Fast iförsig, man kan inte ändra layouten och själva mallen som man kan göra på blogger, men ändå..:P

http://myloveforwriting.bloggplatsen.se

Unia

23 september 2012 12:02

Haha, jag tror jag har förstått det, har bara inte tagit mig tid att på riktigt göra den min ännu, när allt lugnar ner sig i skolan ska jag börja på allvar och då kan jag höra av mig om det visar sig att jag inte förstår nånting xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unia - 8 mars 2017 20:50

Hejsan! Jag ser att flera ännu tittar in här, trots att jag flyttat min blogg till nouw. Här kommer några tips om inlägg som finns på min nya blogg:     Varför sminkar jag inte mig?   Singapore, mitt hem i höst   7 tips: Så här...

Av Unia - 11 oktober 2016 14:06

Jag började blogga här för lite mera än fyra år sedan. Min presentation av mig själv såg då ut så här:   "Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med...

Av Unia - 15 augusti 2016 19:40

Efter att jag ätit middag idag ville jag gå ut, solen sken och jag vill ta vara på den så länge den visar sig. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på promenad, gå till skogen och plocka svamp/blåbär, eller sitta ute och göra något produk...

Av Unia - 27 juli 2016 22:18

Snubblade nyss över denna dansvideo, och den är så otroligt bra att jag bara måste dela den med er. Njut!   ...

Av Unia - 9 juli 2016 21:11


Gissa om jag varit lycklig denna vecka?     Den här sommaren blir nog helt underbar, trots allt. Mitt första läger var SÅ härligt, och denna vecka har varit lika härlig på ett annat sätt. Stockholm, Mariehamn, Allsång på Skansen, och bästa v...

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards