Unias

Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Unia - 20 maj 2016 19:28

Snart börjar finalen av Let's Dance! Och åh så lycklig jag är över att det är Bianca och Elisa som tävlar om segern! Det kommer att bli en kanonshow ikväll har jag på känn.


Förra veckan fick jag ju faktiskt se dem live. I och för sig var det genrepet, men ändå. Det var så bra!!! Helt otroligt dock att de bara några timmar senare skulle sända direktsänt i TV:n, för man märkte mycket väl att det var en repetition haha. Manuset glömdes bort eller kundes inte alls, man visste inte var man skulle stå, och lite sådär. Men det gjorde det ju nästan ännu mera spännande att se. Så kul att få se salongen på riktigt, och framför allt att få se dem dansa på riktigt. Passande nog hade ju Bianca en modern dans just den gången, min dansstil. Jag tycker så mycket om henne! Deras samba var också SÅ BRA, och Elisas hip-hop gillade jag också mycket. Så glad över att jag fick uppleva det live!


Eftersom vi så gott som genast efter Let's Dance gick till Globen (!!!) kunde jag inte ha min kamera med mig, eftersom man inte fick ha systemkameror in till Globen, men min kära vän har en digikamera så jag delar med mig av några av hennes bilder istället. De är alltså tagna av henne, och om hon själv är på bild är det hennes mamma eller moster som tagit bilden.


Vi köade i strålande solsken.


  Ivriga fans, hehe.


  Nästan alla bra platser nere vid dansgolvet var reserverade, men här var det helt tomt och det var verkligen bra platser! Vi fick ju dessutom uppleva det lite backstage samtidigt, haha. Coolt att se när de filmade!


      Vinnarparet, hoppas jag.


  Efteråt fick man gå fram och ta bilder. Och... Utanför gav de autografer!


Lycka till ikväll Bianca, jag hejar på dig!


Modern dans med Bianca och Alexander  

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards