Unias

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Unia - 9 januari 2016 17:59

Jag kom hem idag, trots att den ursprungliga planen var torsdag, haha så går det ofta när jag är hos bästis. Det har varit en helt ljuvlig vecka!

Jag förundrades över att denna stad faktiskt känns som hemma nu, jag kände att jag kommit hem nu redan när jag steg av bussen. Och vet ni vad?! Det var snöstorm! Ännu snöar det, vi har ju massor av snö här nu, helt ljuvligt, så jag kunde inte låta bli att gå ut på en promenad med pojkvän efter att vi ätit och jag packat upp mina kläder. Dessutom tog jag med mig kameran, som jag saknat som en galning dessa underbara vinterdagar. Tyvärr är bilderna lite mörka, men titta så vackert!!!


         


Det är alldeles galet hur mycket jag älskar vinter och snö.


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards