Unias

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Unia - 4 januari 2016 21:06

Vintern har äntligen kommit, -15 grader, snö och solsken. Jag njuter av det.

Och jag njuter av att vara hos bästis igen. Så skönt att stanna här en längre tid. Åh vad bra det är med vänner som hon! Någon som kommer springande med näsdukar när man brutit ihop och ligger och gråter på sängen. Jag förstår inte hur man kan vara så här nära en annan människa. Galet och tusen gånger guldvärt.


  

Det är ett nytt år nu. Jag har stora planer för detta år, men har inte hunnit planera dem ännu, haha. Jag vill göra detta år fantastiskt. Och jag tänker inte längre låta andra förstöra mitt liv. Jag är trött på att hela tiden bli beskylld för det ena och det andra, utan att själv få berätta för människor vad de gör till mig. Det är slut på det nu. Punkt och slut.


Förlåt att jag inte bloggat så aktivt den senaste tiden. Jag har annat på gång och är sällan vid datorn. Men det kommer nog ljusare tider, haha. Jag hoppas att ert år har börjat fint.


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards