Unias

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Unia - 3 september 2015 20:27

Många av oss som studerar socialpsykologi skulle egentligen helst studera psykologi, men har inte kommit in, precis som jag. Vi har dock rätt att läsa vilket ämne som helst från hela universitetet som biämne, däribland psykologi. Det är ett väldigt populärt biämne bland oss men eftersom det inte finns tillräckligt med resurser får endast fem av oss läsa det som biämne. Och vem de lyckliga är lottar de ut, vi är ju nya studerande så de har inget annat att basera det på. Idag fick vi resultaten och jag får läsa det som biämne! Jag är så lycklig just nu. Desto mera psykologi jag läser, desto större chans har jag att komma in till psykologiutbildningen, som jag behöver om jag bestämmer mig för att jag vill bli psykolog. Men det vet jag inte ännu, haha. 


Jag tycker verkligen om att vara universitetsstuderande, det är tidskrävande, men det känns bra. Jag ber om ursäkt ifall uppdateringen inte är den bästa de närmaste dagarna, imorgon ska jag på gulissits, på lördag är det IKEA och på söndag är det flytt. Men jag gör mitt bästa! Jag hoppas att ni mår bra.


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards