Unias

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Unia - 2 september 2015 20:05

Efter en otroligt stressig dag igår hittade jag äntligen hem till min nya lägenhet - eller ja, inte min, lyckligtvis delar jag den med min pojkvän. Jag var så slutkörd att alla andra var mycket mer entusiastiska än jag själv var, jag bara satt på golvet och var olycklig över allting som jag var tvungen att göra innan jag kunde sova. Haha. Inte riktigt som jag hade tänkt mig att det skulle vara. Men, ibland är man trött. Jag skippade till och med vår guliskaraoke som jag sett väldigt mycket fram emot. Jag var så trött. 


Imorse kunde jag dock se på vårt hem med klarare ögon. Jag såg hur det kommer att bli när vi får hit alla saker och det faktiskt blir ett hem. Jag såg de fina, ljusa väggarna, det fina, ljusa köket, och mysfaktorn som kommer att vara på topp bara det blir färdigt. Jag hade lust att genast skriva listor och planera vad vi ska skaffa hit och allt det där, men skolan har verkligen dragit igång på allvar nu, på en dag fick vi tre deadlines inom en vecka, den första skulle vara inlämnad redan idag kl. 15, så tyvärr fick drömmandet skjutas upp, och ännu har jag inte heller hunnit med det. Men det kommer, det kommer! På veckoslutet kommer saker att klarna.


Jag har tyvärr lite för mycket just nu (redan, haha), så det får bara bli en snabb uppdatering just nu. Imorgon hoppas och tror jag på mera tid.


Sköt om er!



P.S Jag är lycklig.


P.P.S Svara gärna i min nya omröstning.

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards