Unias

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Unia - 21 juni 2015 13:35

Jag har en lite speciell relation till Ed Sheerans musik, tycker jag. Vissa låtar absolut älskar jag medan vissa låtar inte alls tilltalar mig. En del låtar kan jag helt plötsligt börja tycka om fastän jag hört dem tidigare och inte då tyckt att de är något speciellt. Och helt plötsligt kan en låt bli min nya favorit. Eller, visst finns det de som är mina absoluta favoriter, eller Thinking out loud är väl min absolut absoluta favorit av honom, men jaja. Men jag kan alltså plötsligt få aktuella favoritlåtar av honom helt plötsligt. Så gick det för en tid sedan med denna; Tenerife Sea.



Det var i våras när jag var ut och gå som jag föll för den här. Helt plötsligt sa det klick och så var jag helt fast. Den ger mig en otrolig vår- och sommarkänsla och den är så lätt och trevlig att lyssna på. Plus att den har så fina ord.


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards