Unias

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Unia - 19 maj 2015 15:48

Vet ni vad kära vänner? Idag är det sommar. Hela dagen har jag legat ute i solen på en madrass på terassen, läst socialpsykologi eller bara lyssnat på musik. Med bara armar, ben, fötter, mage och rygg. SÅ UNDERBART!


Nu har jag varit tvungen att avbryta solandet för att hjälpa till med maten och efter ätandet ska jag köra iväg till musikinstitutets vårkonsert för att titta på mina gamla dansvänner och naturligtvis också lyssna på musikeleverna. I torsdags var jag också och tittade på dansarnas våruppvisning och det var alldeles underbart att se alla igen och få njuta av deras fina danser. Härligt att få uppleva det som ännu känns som hemma. Dessutom har jag blivit bjuden att delta i deras danslektioner som de ännu har den här veckan, var på väg igår men blev till min stora olycka inte av eftersom det blev ett förfärligt oväder och jag endast hade skotern till mitt förfogande. Hoppas dock på bättre tur i torsdag!


Jag har flyttat tillbaka till mamma över sommaren, till familjens stora glädje. Det känns ganska konstigt och känner mig inte ännu alls som hemma, kanske delvis beror på att alla mina saker är nerpackade i lådor och kassar som fyller hela rummet. Och på att jag antagligen sist och slutligen knappast kommer att vara här så mycket, hittills har jag åtminstone varit största delen av tiden hos Romeo, hehe. Och när Tavi kommer hem kommer det att bli ännu en människa som lockar mig ut härifrån, haha.


 

Nu ska jag byta om från mina sommarkläder till något lite stiligare och sedan hoppas jag att maten snart är klar så att jag hinner äta. Ville bara dela med mig av min lycka över denna sommardag. Inte ett moln så långt ögat kan nå!



Av Unia - 19 maj 2015 14:00

             

SÅ söt! :)



Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards