Unias

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Unia - 26 april 2015 16:47

Igår var det helt underbart ljuvligt soligt varmt vårväder, det firades bl.a med att fixa igång båten för sommaren och grillining. Sommaren verkar verkligen vara på väg nu, och jag njuter för fulla muggar. Brukar jag varje år se fram emot sommaren så här mycket?

Jag har inte så stora sommarplaner i år, kanske det har att göra med att en av dem som jag kommer att vara mest med och vanligtvis smider planer med har varit i Nya Zeeland hela året och inte kommer hem förrän i juni. Jag saknar henne!!! Nåja, jag tänkte i alla fall dela med mig av de sommarplanerna/drömmarna jag har:


Jobba på postenÅtminstone hela juni och juli. Känns bra att ha jobb där igen och att jag för en gångs skull fick veta det väldigt tidigt, och det var skönt att inte behöva söka något annat. Tycker synd om alla mina vänner som stressar med det och skickar in ansökning efter ansökning utan resultat. Att jobba på posten innebär otroligt tidiga morgnar, men varje helg är ledig och jag brukar vanligtvis sluta ganska tidigt så man har också eftermiddagarna och kvällarna ledigt.



Vara med vänner. Massor. Speciellt med två av dem har jag på känn, hehe. Ska bli ljuvligt att få vara med Tavi igen!


Fota mycket. Jag gör det allt för sällan, men vill ju föreviga denna tid av mitt liv.


Vara ute massor. I min fantasi ser jag hur jag cyklar varje gång jag vill ta mig från en plats till en annan. För på sommaren är det ju alltid otroligt fint väder, finns inte en enda regning dag, eller hur?


Förhoppningsvis delta i ett dansläger i Belgien. Jag har ansökt till Dance dance dance - Summer school som ordnas för finländska och belgiska ungdomar i Belgien. Bara tio stycken från Finland får dock möjlighet att åka, men jag hoppas verkligen att jag kommer med för programmet låter så härligt! Det skulle ske i början av augusti.


Flytta. I slutet av sommaren kommer jag att vara tvungen att flytta igen. Vart har jag ingen aning om haha, men det får vi ju se sedan.


Ärligt talat har jag ingen aning om hur min sommar kommer att se ut. Men jag har på känn att den kommer att bli alldeles ljuvlig. Och jag hoppas verkligen på att vädret kommer att vara bra!


  Skulle vara världens härligaste om vädret kunde vara som det var i Nya Zeeland...


Har ni några planer för sommaren?



Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards