Unias

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Unia - 12 april 2015 18:32

Tidigare i veckan startade jag en ny omröstning här på bloggen (titta i menyn till vänster), om hur ni mår. Jag ser att någon har svarat "Jag skulle inte orka leva", och det gör mig ledsen att någon känner så. Därför vill jag hjälpa dig/er, och jag frågar: vill du prata med någon? För om någon av er känner att ni vill ha någon att prata med, om vad som helst, så vill jag att ni ska veta att jag finns här för er. Jag har ingen utbilning i att hjälpa människor (ännu), men jag älskar att göra det och har verkligen också hållit mycket på med det. Ibland kan det vara skönt att ha någon att öppna sig för och dela sina tankar med. Om ni vill prata med mig får ni vara anonyma om ni så vill, och allt ni säger stannar hos mig. Ni kan, förutom här på bloggen, nå mig på ddancinginthedark@hotmail.com, eller om ni känner mig i "riktiga livet" finns ju alltid facebook eller vad som helst. Alla förtjänar att må bra och därför vill jag hjälpa alla att göra just det. Må bra. Livet är så mycket härligare då. Och alla har en möjlighet att må bra, jag lovar. Så om ni vill prata med någon, tveka inte, tag kontakt! <3



Bilder från weheartit 


 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards