Unias

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Unia - 8 april 2015 19:38

I höstas när jag gjorde min nya header och ändrade om här på bloggen och kände att bloggen var på väg mot en ny riktning (skrev ett inlägg om det) var jag beredd på att min blogg skulle bli lite dystrare, mörkare, mindre den jag är känd för att vara. För att jag kände mig lite så där i ett skede. Eller, kanske inte så mörk och dyster, men det kändes som om jag var på väg bort från "ständigt glada, positiva, hoppsiga, barnsliga Unia", haha. Det hände dock inte, tror jag haha. Kanske var jag lite vilsen en tid, nu när jag tänker efter, men för just nu kände jag åtminstone att mitt bloggtema inte passade in på mig och mitt liv nu igen, inte var det ju något mörkt tema haha, men jag känner mig allt för glad för att ha mörkgrön bakgrund och färglös header, hehe. Så inget annat att göra än göra en ny makeover!


Som ni kanske har hört förut har jag dock inte all tid i världen över för en massa saker så jag hann inte göra en ny header. Det kommer antagligen någon gång, men lyckligtvis gjorde jag 16 headers för ett år sedan (ganska exakt faktiskt) haha, så jag hade att välja mellan. Tycker att detta passar mitt humör och min personlighet lite bättre. Allvarligt talat, jag har varit på solstrålande humör konstant i en månad nu (visst har det kommit korta stunder av nedstämdhet, men väldigt få och väldigt korta). Och det är inte bara vanligt "jag är nöjd med mitt liv", det är helt överdriven "JAG ÄLSKAR MITT LIV, JAG MÅSTE VARA VÄLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA, VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DET HÄR, JAG HAR VÄLRDENS BÄSTA MÄNNISKOR I MITT LIV, JAG HAR SÅ MYCKET INSPIRATION, JAG ÄLSKAR ALLTING"-lycka, haha. Och nej, det kan inte vara på grund av vårvädret, för lika glad var jag fastän det regnade och stormade och snöade och slaskade. Men, jag klagar verkligen inte. Härligt att vara så här glad! Jag önskar att jag kunde lära alla att vara så här glada, och jag kommer nog att jobba med det hela mitt liv tror jag. Mera om allting en annan gång, nu ska jag duscha. 


Hoppas att du mår bra och har många orsaker för att le.


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards