Unias

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Unia - 29 mars 2015 18:33

Hej på er! Orsaken till min frånvaro denna gång är, förutom allmän tidsbrist, att jag var i världens kulturstad Berlin med klassen den senaste veckan. Så lyckad resa! Mer om den får ni höra och se senare, på kommande är bilder, tankar som väcktes hos mig under veckan, och allt vad jag shoppat, för det är verkligen massor haha. Just nu vill jag bara göra ett snabbt inlägg för att sedan använda mitt solstrålande humör till annat. 


Inatt bytte vi till sommartid och framför oss står april redo att knacka på. Både skrämmande och underbart. Underbart för att våren är här, och skrämmande för att jag inte har en aning om hur jag ska hinna med allting och inte vill att det här ska ta slut. Jag vill hinna dansa så mycket som möjligt, jag skulle ha lust att ännu koreografera tre danser (grupp, duo och solo), jag vill hinna förbereda mig för fullt till inträdesproven, och jag vill hinna vara ute så mycket som möjligt. Plus allt sådant där som jag alltid vill hinna med förstås; skriva brev och dagbok, blogga, läsa, sticka, redigera bilder, och så vidare. Hehe. 


Jag känner att jag lever ett av världens bästa liv. Omgiven av så underbara människor att jag har svårt att förstå att de är verkliga. Möjlighet att göra vad jag älskar. Solsken utomhus. Styrka inom mig. Hoppas att ni också har det bra. Njut av våren!




Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards