Unias

Direktlänk till inlägg 19 december 2014

Underbara liv

Av Unia - 19 december 2014 09:49

Hej på er mina trogna läsare, jag är så glad att ni fortfarande tittar in fastän min tid inte riktigt räcker till bloggen just nu. De senaste veckorna har varit väldigt stressiga, men inte på ett väldigt negativt sätt eftersom det varit trevliga och roliga saker det handlat om. Det har varit musikaldanser, julkort, julfestpyssel, Nya Zeelandsplanering och förberedande, vänner, julfest, och skola förstås. Även om jag har lite svårt att kalla dans för skola haha, ännu efter ett halvt år. Nu har vi jullov och jag kan inte förstå att halva tiden redan gått. Igår när vi sa hejdå till alla fick jag en riktigt sorglig känsla, jag trivs så bra med alla människor där att jag inte någonsin vill lämna dem. Aldrig någonsin vill jag lämna min nuvarande skola. Det måste vara världens bästa skola. Gång på gång funderar jag över vad jag har gjort för att förtjäna så fina människor som jag har i mitt liv, inte bara i skolan utan också alla andra. Just nu sitter jag hos världens bästa pojkvän till exempel, haha. Imorgon åker jag till Nya Zeeland för att hälsa på världens bästa Tavi, jag kan inte förstå det! Sjuka saker.


Hur som helst, det här var bara ett tidsfördriv medan Romeo duschade, nu ska jag gå och hjälpa till med maten trots att jag inte får muhahah, så vi får höras senare. Min plan var att skriva ett inlägg om det här året innan jag åker iväg men tiden har inte räckt till så jag skriver det i början av nästa år istället.


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR FINA MÄNNISKOR! 





P.s "Kom håll min hand" är väldigt dåligt skriven märker jag, förlåt för det. Lyckligtvis är det två år sedan haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unia - 8 mars 2017 20:50

Hejsan! Jag ser att flera ännu tittar in här, trots att jag flyttat min blogg till nouw. Här kommer några tips om inlägg som finns på min nya blogg:     Varför sminkar jag inte mig?   Singapore, mitt hem i höst   7 tips: Så här...

Av Unia - 11 oktober 2016 14:06

Jag började blogga här för lite mera än fyra år sedan. Min presentation av mig själv såg då ut så här:   "Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med...

Av Unia - 15 augusti 2016 19:40

Efter att jag ätit middag idag ville jag gå ut, solen sken och jag vill ta vara på den så länge den visar sig. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på promenad, gå till skogen och plocka svamp/blåbär, eller sitta ute och göra något produk...

Av Unia - 27 juli 2016 22:18

Snubblade nyss över denna dansvideo, och den är så otroligt bra att jag bara måste dela den med er. Njut!   ...

Av Unia - 9 juli 2016 21:11


Gissa om jag varit lycklig denna vecka?     Den här sommaren blir nog helt underbar, trots allt. Mitt första läger var SÅ härligt, och denna vecka har varit lika härlig på ett annat sätt. Stockholm, Mariehamn, Allsång på Skansen, och bästa v...

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards