Unias

Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Datorköp och vänner

Av Unia - 2 april 2014 13:58

Halloj mina kära vänner, jag lever fortfarande! Jag har bara inte riktigt haft tid för datorn den senaste tiden, och trevligt är ju det haha.


I lördags var jag till stan med två vänner och köpte en ny dator, yippie jag älskar den! Min gamla gick ju sönder redan på sensommaren, och sedan dess har jag nöjt mig med den minimala datorn jag fått från skolan. Nu ska jag ju snart ge tillbaka den och kände för att äntligen köpa en ny. Det är så lyxigt!!! Jag älskar att bara sitta och titta på fina musikvideos på youtube, och att spela the sims hehe. 



Efter stadsbesöket plockade vi upp en tredje vän och hade filmkväll i ett helt magiskt hus, här har jag i ungefär ett år (vet inte riktigt när det började) haft en vän som bor i ett sådant hus utan att veta om det! Wow... Jag kommer antagligen att flytta dit snart haha.


På söndagen spelade jag sims tills jag åkte till Tavi och stannade där tills måndagen. När jag kom hem därifrån var jag så trött att jag bara spelade sims hela kvällen. På tisdagen var jag duktig och städade, hade dans, och sedan kom Tavi till mig och åkte hem för några timmar sedan. Då kom syster till mig och nu har även hon åkt iväg, så tänkte passa på att uppdatera er om mitt liv nu innan jag äter och drar iväg till dansen. 

Nu har jag dessutom fotograferat mitt hem, eller mitt kök och mitt vardagsrum/danssal, mitt sovrum har ni sett tidigare och det är inte så noga städat, men ja...


  Iband har jag en matta också på halvan närmare kameran, och ibland har jag hela rummet tomt. Så här har jag det dock oftast, då fungerar det både som "danssal" och som vardagsrum. Även om stengolvet inte är så trevligt att dansa på...


 

Hur har ni det nuförtiden?


Förresten, om ni har idéer på vad jag kan blogga om får ni väldigt gärna säga till! 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unia - 8 mars 2017 20:50

Hejsan! Jag ser att flera ännu tittar in här, trots att jag flyttat min blogg till nouw. Här kommer några tips om inlägg som finns på min nya blogg:     Varför sminkar jag inte mig?   Singapore, mitt hem i höst   7 tips: Så här...

Av Unia - 11 oktober 2016 14:06

Jag började blogga här för lite mera än fyra år sedan. Min presentation av mig själv såg då ut så här:   "Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med...

Av Unia - 15 augusti 2016 19:40

Efter att jag ätit middag idag ville jag gå ut, solen sken och jag vill ta vara på den så länge den visar sig. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på promenad, gå till skogen och plocka svamp/blåbär, eller sitta ute och göra något produk...

Av Unia - 27 juli 2016 22:18

Snubblade nyss över denna dansvideo, och den är så otroligt bra att jag bara måste dela den med er. Njut!   ...

Av Unia - 9 juli 2016 21:11


Gissa om jag varit lycklig denna vecka?     Den här sommaren blir nog helt underbar, trots allt. Mitt första läger var SÅ härligt, och denna vecka har varit lika härlig på ett annat sätt. Stockholm, Mariehamn, Allsång på Skansen, och bästa v...

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards