Unias

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Unia - 16 mars 2014 16:20

Bilder från igår. 

     

 

Av Unia - 16 mars 2014 13:45

Mina studentskrivningar alltså. Igår efter en underbar dansdag fick jag en mental-breakdown (någon av er kanske hann läsa inlägget jag skrev, bestämde mig dock senare för att radera det). Jag storgrät och insåg att jag inte orkar mera. För mycket på gång och att läsa psykologi och räkna matte och plugga tyska är kanske inte det man helst gör när man är trött. Just nu är jag inte trött, men för uppspelt för att kunna koncentrera mig. Jag vill bara utforska Stockholm med hjälp av google maps och planera morgondagen. Jag vill tänja och träna och dansa och inte alls bry mig om skrivningarna. Jag har för mycket kvar och det känns som om det inte spelar någon roll vad jag läser längre eftersom det känns som om jag ändå inte kommer att lära mig något. Oh well, en vecka kvar, nog skall jag väl stå ut... Men jag vill inte att någon ska räkna med att det kommer att gå bra för mig. Speciellt inte i psykologin. Jag säger inte att det absolut kommer att gå dåligt, för jag har ingen aning om hur det kommer att gå, men jag siktar nu mot godkänt och jag vill inte att någon skall sikta högre för min del - det är mitt liv och mig det handlar om.

Morgondagen alltså... Jag kan inte sluta tänka på den. Samtidigt som jag tycker att jag är helt idiotisk som gett mig in på något sådant här mitt i studentskrivningarna är jag så glad för att jag skall få komma bort härifrån en tid. Jag känner inte till Stockholm alls, jag har nog varit där men endast när jag var liten, så jag minns ingenting. Det kommer att gå bra, haha. Jag har skrivit upp rutter hur jag kan ta mig från hamnen till skolan, och jag har kollat runt på google maps vad som finns i närheten så att jag har någonstans att fördriva min fritid. Varje gång jag tänker på att man talar svenska i Sverige, att jag kan be om hjälp på svenska, blir jag så förvånad. Det kommer att vara så underligt, och så lätt. Ahjkafhsduihfaiojrgmdksgn jag blir galen av längtan, sitter just nu och planerar med min kompis om var vi ska träffas och så, det här händer verkligen! Wiee, nåja, jag borde verkligen försöka läsa psykologi nu. Vi hörs!


 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards