Unias

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Unia - 1 mars 2014 21:45

Dessa trodde jag redan från början att skulle gå till final:

Linus Svenning

Helena Paparizou

 

Dessa fem ville jag att skulle gå till andra omgången:

Linus Svenning

State of Drama

Martin Stenmarck

Helena Paparizou

Ammotrack eller Outtrigger


När duellerna var klara ville jag att dessa skulle gå till final:

Helena Paparizou

Linus Svenning... Eller Martin Stenmarck... SÅ svårt att bestämma mig för vem jag gillar bättre, när jag hör ena låten tänker jag Den här! men samma sak händer när jag hör den andra. Som tur går inte världen under fastän jag inte kan bestämma mig, älskar verkligen båda låtarna! 


Så här gick det:

Andra omgången:

Linus Svenning

State of Drama

Martin Stenmarck

Helena Paparizou

Outtrigger

Duell 1:

Outtrigger - Helena Paparizou

Duell 2:

Linus Svenning - Martin Stenmarck

Till Final:

Helena Paparizou och Linus Svenning (Jag börjar bli ganska bra på det här, hehe.)


Jag tycker att själva programmet var bättre än de flesta tidigare i år (deltävling 2 är fortfarande min favorit), skämten känns inte längre så tvingade och det var kul att se Emmelie de Forest (fastän Only teardrops nog är bättre med flöjt). Dessutom gillar jag alltid snabbrepriser av någon anledning, och sådana var det ju gott om ikväll, haha. 

En ganska intressant sak är också att jag var mest nervös inför resultatet om Martin eller Linus skulle gå till final, fastän jag inte hade någon skillnad alls, önskar att de båda hade gått.


Nu skall jag gå och lägga mig, om en vecka är det final och jag kommer att vara ett nervvrak. HEJA SANNA NIELSEN! <3


 

Av Unia - 1 mars 2014 13:32


Men här sitter jag och måste tvinga mig själv att läsa psykologi. Suck. Bara 24 dagar kvar nu...



 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards