Unias

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Unia - 28 februari 2014 17:52

De som fått en andra chans är:

Ammotrack

Linus Svenning

JEM

State Of Drama

Ellinore Holmer

Martin Stenmarck

Helena Paparizou

Outtrigger


Jag delar in morgondagens bidrag i tre grupper:

1) "Band"

State Of Drama - All we are

Ammotrack - Raise your hands

Outtrigger - Echo

2) "Ballader"

Linus Svenning - Bröder

Martin Stenmarck - När änglarna går hem

Ellinore Holmer - En himmelsk sång

3) "Pop"

Helena Paparizou - Survivor

JEM - Love trigger


Ordningen i varje grupp är hur jag tycker om dem (tror jag).


Om jag fick bestämma skulle dessa gå till final:

Linus Svenning

Martin Stenmarck

Jag tror tyvärr att de tävlar om lite samma röster, så om vi utgår ifrån att bara en av dem kan gå vidare hoppas jag att Helena Paparizou är den andra.


Vem vill du att ska gå till final imorgon?


 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards