Unias

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Unia - 21 februari 2014 19:30

Imorgon tävlar:

Alcazar

I.D.A

Janet Leon

Ammotrack

Josef Johansson

Linda Bengtzing

Ellinore Holmer

Anton Ewald


Från tidigare känner jag till:

Alcazar

Linda Bentzing

Anton Ewald

Janet Leon

Alltså hälften av startfältet, heh.


Jag ser speciellt mycket fram emot:

Alcazar

- Jag älskar Alcazar! De kan dansa, sjunga, showa och underhålla.


Janet Leon

- Well, jag råkade se denna bild:

 


Linda Bentzing

- Nyfikenhet. Jag undrar vad hon kommer med i år, hurdan hon är just nu. Hon var ju trots allt min första "största idol", vilket upphörde efter besvikelse på Diggiloo... Haha.


Anotn Ewald

- Nyfikenhet här också, jag vill se den fantastiska showen som han tror att kommer göra så han vinner. Haha, förlåt det är Dannys fel att jag har den här inställningen. Jag ser faktiskt fram emot att se Anton Ewald, ifjol blev han en av mina favoriter (jag hade i och för sig ganska många favoriter då), och dans utlovas ju.


Josef Johansson

- Jag har förstått att han är bra.


Att inte behöva sitta ensam och titta.

- Inte för att jag har något emot det heller, ibland föredrar jag att titta ensam, men det ska bli roligt att ha sällskap imorgon.


Jag känner på mig att det kommer bli en bättre deltävling än föregående. Sedan är det bara andra chansen och finalen kvar!



 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards