Unias

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Unia - 12 januari 2014 20:00

Eftersom jag tycker om sådana här och inte har hunnit göra en ännu tänker jag nu titta tillbaka på mitt 2013 lite.
 
Vilket är ditt bästa minne från det här året?
- SVÅRT! UNIKO, flashmoben, midsommaren, Estland, kulturkarnevalen, London, get-to-know-each-other-övernattningen, Jul(ia)festen...
 

Vilket är ditt sämsta minne från det här året?

- Stress och hopplöshet.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Hur mycket som helst! Jag flyttade hemifrån, var KK-ambassadör, skrev studentskrivningar, var till Estland, reste till England helt på egen hand med en vän, jobbade nästan hela sommarlovet, och en massa annat.

 

Höll du dina nyårslöften?

- Jag minns inte vad jag gav för löften, hehe.


Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv?

- Lärde känna bättre, jo.


Har du varit lycklig i år?

- Det har jag!

Vad kommer du minnas från år 2013 i framtiden?

- Antagligen samma som på första frågan, mina vänner, och något som jag inte vill skriva hit.


Vilka länder besökte du?

- Estland och England.


Största misstaget?

- Att skjuta upp.


Bästa köpet?

Oj... Ingen aning.


Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?

- Tid!


Vad önskar du att du gjort mer?

- Skrivit brev, dansat, varit med vänner och läst psykologi.


Blev du kär i år, hur?

- Haha! Jag tror inte det.


Vad fick dig att må bra?

- Dans, vänner och projekt.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?

- Hmm... Best song ever, Story of my Life, Pompeii, Born this way, Just give me a reason, Let her go, Wake me up, Hey Brother, Dancing queen...


Största musikaliska upptäckten?

- Kimmo Pohjonen och Runaground.


Har du varit sjuk eller skadat dig?


- Jag har lidit av något som heter Dyshidrotiskt eksem, och blivit allvarligt riven av en katt som mötte en hund.


Vad gjorde du på din födelsedag?

- Var i skolan, haha. Och bakade chokladmuffins.


Vilket datum från i år kommer du alltid minnas?

- 14.5, 22.6, 12.10, 8.11, 16.11

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards