Unias

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Unia - 9 december 2013 16:02

"Efter att jag gjort psykologiuppgiften får jag blogga." Yay, jag klarade det! Skönt, bara tre uppgifter kvar nu...


Min helg (som började redan på torsdagkväll p.g.a Finlands självständighet) tillbringades tillsammans med tvillingbrorsan, kunde inte haft en mycket bättre helg. Mycket Englands-prat kan jag lova. Och eftersom detta är min blogg och ingen tvingas läsa/lyssna tänker jag dela med mig av min excitement! 

  • Jag skickade till Shake Away (vi kommer att vara i London, men åker en dag till Hastings) och frågade om deras öppentider eftersom vi kommer vara där kring nyår och man ju aldrig kan vara riktigt säker med helgdagar och sånt, och vet ni vad?! DE SKREV ATT DE MINNS MIG OCH ATT JAG SKA FÅ EN GRATIS SHAKE FÖR ATT JAG KOMMER HELA VÄGEN DIT FÖR ATT TRÄFFA DEM IGEN! Jo, jag fangirlar över Shake Away... Haha, när jag läste det skrek jag och började skratta, har knappt ännu slutat le. Jag är förstås medveten om att de kanske bara säger att de kommer ihåg mig för att ha nöjda kunder, men... Det struntar jag i just nu. :D Ska hur som helst bli underbart att fara till Hastings igen!
  • Titta på detta: 

  • Detta skall JAG uppleva! Helt okej nog...

Denna resa kommer bli helt bäst! Det är vår första resa helt ensamma, vi får göra vad vi vill, det är vi som bestämmer, vi har redan gjort upp ett helt fantastiskt schema, ooh jag ser så mycket fram emot detta! Och det är inte länge kvar nu! :D


So, we'll meet again... :)


   

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards