Unias

Alla inlägg under oktober 2013

Av Unia - 7 oktober 2013 11:43

I augusti ordnades en festival här på orten, och vi dansare fick dansa ute i naturen. Ena dagen visade vi tre delar från UNIKO - Gruppstyrka ute på en gräsmatta - härligt att få dansa den igen, och det var minst sagt härligt att få dansa den ute, rulla omkring på marken hehe. Andra dagen förvandlade vi en av världens vackraste naturstigar till en dansstig, dvs. vi delade ut oss längs med stigen och improviserade där när människorna gick förbi. Magiskt! 


Nu tänker jag visa några bilder från dansstigen, det är mamma som har fotat men jag har både klippt och redigerat ganska rejält, en del av bilderna i alla fall. Ni kanske får se fler senare, men jag måste först fråga modellerna. Detta är "ansiktslösa" bilder. 


                   

Vilken är er favorit? :)


 

Av Unia - 6 oktober 2013 00:36

Vad tycker ni? 


Jag har nu suttit uppe allt för länge, det är helt otroligt hur mycket tid det går åt när man vill ändra sin bloggdesign. Om ni inte märker det har jag blivit väldigt förtjust i mörkgrön/orange-kombination, och dessutom är jag glad för att hösten är här, haha någon skulle säkert skratta åt mig för att jag blir så lycklig vid varje årstidsbyte. 

Jag tror att jag själv är riktigt nöjd. Skulle vilja ha citatet på headern i orange också, men jag vågade inte då jag inte visste hur det skulle bli med bakgrunden, så får se om jag har tid att göra om det någon gång. Kanske lite onödigt... Bättre än min förra header tycker jag i alla fall att den är. :)


Nu måste jag sova, för jag har inte tid att sova bort hela morgondagen. Vi ses och hörs, säg gärna vad ni tycker om det nya utseendet här!



 

Av Unia - 5 oktober 2013 12:28

Hej bästa läsare! Det är inte länge kvar nu tills jag har tid att återvända, wohoo! Min blogginspiration är på topp och det ska verkligen bli extremt roligt att kunna blogga igen, pausen har varit alldeles för lång. Därför vill jag gottgöra det på något sätt. Jag tänkte att ni nu får komma med önskemål på vad som helst, vilken typ av inlägg ni vill ha, vad jag ska skriva om, vad ni vill se, vad jag ska fokusera på... Vad som helst! Ingen skillnad om det är önskemål som gäller endast ett inlägg (alltså om det är något speciellt som ni vill ha ett inlägg om), eller om det gäller mer långvariga projekt, eller helt enkelt hela bloggen. Jag vill göra min blogg så bra som möjligt och nu när jag varit borta så länge är det ju ett bra tillfälle för att börja om. Jag har själv en hel del idéer om kommande inlägg, och planer till en ny header/design, men det är ju ni som läser så därför vill jag gärna försöka ta era önskemål i beaktande så mycket som möjligt. Så kom igen; bara fantasin kan sätta gränser! :)


 




 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards