Unias

Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Frågestund!

Av Unia - 19 juli 2013 12:30

Jepp, nu ska jag ha en frågestund, det är väldigt länge sedan sist och tänkte att det passar bra nu när jag ändå har en blogg-/datorstrejk. Så, nu får ni bombadera mig med frågor så att datorn exploderar när jag loggar in på bloggplatsen nästa gång och ser alla kommentarer! Det klarar ni väl av? ;) ALLA frågor är välkomna, som vanligt är det endast er fantasi som sätter gränser! Alla som bloggar får en länkning, om man har en blogg förstås. Tack på förhand. :)


UPDATE: Den som frågar flest frågor skriver jag ett inlägg om, och gör reklam för bloggen om man har en, detta är frivilligt så jag frågar först. :) De som redan har frågat får fråga mera om man vill.


 


  


 
 
Frida

Frida

19 juli 2013 15:22

1.Bästa plats att dansa på?
2.Bästa låt du dansat till?
3.Det roligaste som hänt dej under sommaren?
4.Favorit låt?
5.Favorit film?
6.Favorit bok?
/// Frida :))

http://fridacecilias.devote.se

Unia

21 augusti 2013 19:21

Tack så mycket för dina frågor! :))

 
Ingen bild

.....

19 juli 2013 17:31

1. Varför använder du inte smink alls ?
2. Dansar du någonsin något annat än improvisation ?
3. Har du någonsin varit påriktigt kär ?
4. Har du smakat på tobak?
5. Vad tycker du om folk som röker ?

Unia

24 augusti 2013 21:11

Tack för dina frågor! :)

 
SirL

SirL

25 juli 2013 11:58

Hur många frågor fick du?

http://sirl.bloggplatsen.se

 
SirL

SirL

28 juli 2013 16:14

how big is ur big toe

http://sirl.bloggplatsen.se

 
SirL

SirL

29 juli 2013 10:21

Färgat håret någon gång? Använt glasögon någon gång? Varför började du dansa? Åsikt om skolan? Om sexism/racism/homophobia? Favorit bloggplattform? Favorit social media?

http://sirl.bloggplatsen.se

 
SirL

SirL

29 juli 2013 16:35

Favorit bok? Favorit film? Favorit hp film/bok? En känd person som inte förtjänar uppmärksamheten personen får?

http://sirl.bloggplatsen.se

 
SirL

SirL

30 juli 2013 17:38

btw när började du lyssna på Sanna?

http://sirl.bloggplatsen.se

 
SirL

SirL

2 augusti 2013 14:19

Vad för färg har du på dina strumpor? Kjol/klänning eller byxor?
Långa eller korta naglar? Hatt eller mössa? Klocka eller mobil? Så många frågor så lite tid- Sa vem?

http://sirl.bloggplatsen.se

Unia

13 september 2013 10:54

Tack så mycket för dina frågor! :D

 
Julia

Julia

12 augusti 2013 13:03

Sommar/ vinter

http://jullanlinn.blogg.se

 
Julia

Julia

12 augusti 2013 13:03

Favvofärg?

http://jullanlinn.blogg.se

Unia

24 augusti 2013 21:12

Tack för dina frågor! :)

 
Ella

Ella

18 augusti 2013 18:21

Okej vad kan man fråga om...

Vilket är ditt favoritbär?
Varför började du blogga?
Hur många tår har du?
Vilken låt lyssnade du på senast?
Beskriv platsen du är på just nu?
Bästa appen till mobilen?
Har du någon gång färgat ditt hår? I så fall, vilken färg?
Vad åt du senast?
När vaknade du i morse?
Är du vegetarian?
Godaste glassen?
Har du en cykel?
Vad heter dina föräldrar?
Har du syskon?
Bor du i hus eller lägenhet?
Kjol eller klänning?
Bästa sommarminnet?
Följer du några bloggar?
Hur lång är du?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Hur såg du ut i lågstadiet?
Har du något favorit-plagg?
Roligaste skolämnet?
Äckligaste maten?
Sorgligaste filmen du sett?
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Har du någon konstig vana?
Längtar du efter någon just nu?
Vem ringde du senast?
Vad stod det på ditt senast mottagna sms?
Har jag frågat flest frågor nu?
Gillar du tacos?

http://sockervaddstankar.blogspot.se

 
Ella

Ella

21 augusti 2013 08:08

Vilken klass går du i?
Vart skulle du vilja resa?
Vilka länder har du varit i?
Hur ser ditt rum ut?
Hur många syskon har du?
Äger du en rosa matta?
Rider du?
Te eller kaffe?
Bil eller buss?
Vad heter din bästa vän?
Har du nagellack just nu?
När svarar du på frågorna?

http://sockervaddstankar.blogspot.se

Unia

16 september 2013 14:37

Tack så mycket för dina frågor! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unia - 8 mars 2017 20:50

Hejsan! Jag ser att flera ännu tittar in här, trots att jag flyttat min blogg till nouw. Här kommer några tips om inlägg som finns på min nya blogg:     Varför sminkar jag inte mig?   Singapore, mitt hem i höst   7 tips: Så här...

Av Unia - 11 oktober 2016 14:06

Jag började blogga här för lite mera än fyra år sedan. Min presentation av mig själv såg då ut så här:   "Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med...

Av Unia - 15 augusti 2016 19:40

Efter att jag ätit middag idag ville jag gå ut, solen sken och jag vill ta vara på den så länge den visar sig. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på promenad, gå till skogen och plocka svamp/blåbär, eller sitta ute och göra något produk...

Av Unia - 27 juli 2016 22:18

Snubblade nyss över denna dansvideo, och den är så otroligt bra att jag bara måste dela den med er. Njut!   ...

Av Unia - 9 juli 2016 21:11


Gissa om jag varit lycklig denna vecka?     Den här sommaren blir nog helt underbar, trots allt. Mitt första läger var SÅ härligt, och denna vecka har varit lika härlig på ett annat sätt. Stockholm, Mariehamn, Allsång på Skansen, och bästa v...

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards