Unias

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Unia - 1 juni 2013 16:45

S O M M A R L O V !   


Detta skolår blev jag säker på vad jag vill göra efter gymnasiet; DANSA! I och med att jag bestämde mig för det 100% började jag ta skolan på mindre allvar. Jag har aldrig haft svårt i skolan, och aldrig stressat så mycket för prov och så, men insåg att jag ändå hade ganska höga krav på mig själv i en del ämnen. Moddauppsatser och annat vi skriver där ville jag få perfekt. Jag kunde sitta hur länge som helst med en text, funderade hit och dit hur jag skulle lägga orden för att det skulle bli så bra som möjligt. Jag kunde sitta uppe halva natten och jobba med dem. När jag insåg detta, och var säker på att jag skulle söka till VNF efter gymnasiet slutade jag med det där. Jag minns ännu känslan när jag första gången hade skrivit en text med inställningen Det behöver inte bli perfekt, jag behöver inte få fulla poäng. Så skönt, det gick mycket bättre att skriva på det sättet, resultatet blev inte helt lika bra, men i alla fall acceptabelt, haha, nej det blev nog helt bra. Så har jag fortsatt också. Jag har tillåtit mig själv att få sämre än vanligt, men ändå hållit mina betyg på samma nivå. Visst, ibland har jag fått lite sämre än vanligt men inget farligt. Så kort sagt har jag tagit allting mera chill! Och blivit latare.


Det är svårt att minnas vad som har förändrats detta skolår, för jag har inte riktigt någon koll på tiden, vet inte såhär direkt vad som var iår och var som var förra året. Min vänskapskrets har i alla fall förändrats, gamla bort och nya in, men Pervobro har såklart stannat. <3


Jag skulle vilja påstå att jag har börjat diskutera mera, delta aktivare i diskussioner och säga även sånt som kanske inte är så väldigt viktigt. I alla fall ibland.


Jag vet inte vad annat jag skall säga.


 



Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards