Unias

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Unia - 8 maj 2013 20:32

Att kunna vara ute i leggings och t-skjorta/topp är ljuvligt. Har njutit fullt ut av vädret idag, skulle gärna bara sitta där och njuta nu också, men vill inte ha fler myggbett, hehe. Efter skolan var jag ut på en snabb cykeltur - första i år - för att göra ännu lite mera reklam om våra dansuppvisningar som vi har nästa vecka - ALLA OCH TITTA! - superskönt, ungefär nio kilometer blev det. Sedan tog jag skotern till dansen, trodde att mina lår var för trötta att dansa, men det visade sig bara underlätta eftersom jag färdigt var lite uppvärmd. Så bra feelis både att cykla och köra moped med musik i öronen i detta underbara väder! Efter dansen var jag bara tvungen att vara ute lite till så gick på en promenad med Viivi, hihi. Känner mig lite osäker på att röra på mig så mycket under en dag, men jag har ätit mycket både mat och choklad så borde väl inte vara så farligt... Och åh, åt jordgubbar också! <3 Riktigt sommar-öppning idag, för allting haha.


Fastän dagen har varit super är jag ändå lite ledsen för att jag befann mig här i Finland idag... Hade så gärna varit i Stockholm istället, hehe. Min vän och jag fantiserade i morse i skolan om att One Direction skulle komma till vår skola, för vår lärare hade kontakt med några pojkar som skulle hålla en konsärt i skolan idag, och vi visste inte vem det var och vad det var för konsert (det var inte för gymnasiet), så vi hittade på att det var One Direction, haha. Logiskt det skulle vara, eller hur?! Kul hade vi i alla fall!


Oj och så måste jag bara berätta för er, fastän ni knappast bryr er, kanske om någon från min "heltidsdansgrupp" läser detta, men knappast någon annan; VI FICK VÅRA DANSKLÄDER IDAG!!! Vi har alltså skaffat till föreningen kläder med vår nyskapade logo på, jag valde en grön hoodie, såklart hehe. DE ÄR SÅ FINA!!! OCH SÅ SKÖNA! OCH HELT ENKELT BÄST!!! <3 Öh, ja... Blev i alla fall överlycklig! Nu kan min kära danspartner och jag ha dem på oss i fredag när vi skall hålla morgonsamling i skolan om uppvisningarna, yay! (Bild får ni en annan gång)



Dansade och sjöng för fullt till den här på skotern :D


 

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards