Unias

Alla inlägg under april 2013

Av Unia - 2 april 2013 21:00

Ni vet säkert att min allra högsta dröm ganska länge varit att dansa i melodifestivalen? ;) Nu har den drömmen utvecklats ytterligare! xD Ingen har ju sagt att det är förbjudet att drömma... (:


I lördags på konserten kom jag nämligen plötsligt att tänka på att Sanna antagligen kommer att minnas mig, p.g.a att jag gav en "tavla" till henne, plus att jag fanns med på tavlan, och mitt namn, så om hon inte slänger bort den eller gömmer den någonstans kommer hon antagligen minnas mig, freaket i Finland som kommer och ge henne en present, haha xD Och då kom jag på den galna tanken att jag skulle säga till henne att hon ska kontakta mig om hon vill ha en dansare om (när) hon i framtiden ska vara med i melodifestivalen, haha alltså tänkte nog inte göra det men roade mig själv under pausen med att tänka såna galenheter xD


 

Så, då skulle man ju kunna tro att det tog stopp där; att min högsta dröm blev att dansa bakom Sanna (vill inte skriva hela hennes namn p.g.a google xD) i melodifestivalen, men nej... Mina tankar stannar inte så lätt. Det skulle bara vara sååå perfekt, liksom inget bättre går ens att tänka sig, att jag skulle dansa bakom henne (inte ensam såklart), hon skulle ha en underbar låt och sjunga med sin otroliga röst, kanske skulle hennes tupp (xD, jag älskar hennes ... välutvecklade humor xD) spela gitarr, sedan skulle hon (vi) gå till final, och vinna! :D xD Men allvarligt, hon förtjänar verkligen att vinna, såå dumt att hon inte vann 2008. :'( Tänk nu hur härligt det skulle vara att vara dansare i melodifestivalen bakom sin största idol (inom musiken, en av mina största idoler i livet) och vinna! :') Hahah, blir alldeles glad bara av att tänka på det :D Och sedan skulle vi ju komma till eurovision och få dansa där också :D Och nej, att vinna eurovision krävs inte för att uppfylla min allra högsta (*host*nästintillomöjliga*host*) dröm xD


Åh, älskar att drömma :') <3 Hoppas ni också vågar drömma er bort i denna stressiga vardag, det är viktigt och otroligt roligt! :) Ta hand om er <3


Kramar // Unia <3

Av Unia - 1 april 2013 20:07




Skönt att den här dagen är över! Framför mig har jag en stressig vecka, men sedan får man hoppas att det lugnar ner sig lite.


Kramar // Unia <3


Av Unia - 1 april 2013 12:00

        Världens sötaste par :) <3


     

Åh vad jag tycker om Sanna Nielsen!!! :') Kan inget annat än le när jag ser alla bilder. <3


Kramar // Unia <3


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards