Unias

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Unia - 5 april 2013 22:48

Kom att tänka på en låt av en artist som krossade mitt hjärta genom att vägra komma och skriva autografer, heh... Hon var min största idol en tid (suck), men när jag fick se henne live på diggiloo blev jag lite besviken och sedan när hon inte kom och skrev autografer fastän alla utom hon och Lotta Engberg gjorde det brast allting. Jag började hata henne xD Det gör jag inte mer, men inte tycker jag speciellt mycket om henne heller. Men endel av hennes sånger gillar jag, en del av barndomen ju. En av dem dök upp i min fantastiska hjärna när jag tänkte på auditionen och varför jag gör det osv. Ingenting att förlora.

 



Jag sitter nu och väntar på att nagellacket skall torka, längtar efter att få gå och lägga mig. Imorgon är det dags för den omtalade auditionen! :D Tänk, IMORGON. När jag först såg annonsen om den var orsaken till att jag ville söka dit att en av mina största drömmar är att få vara med i en musikal. Det är fortfarande en av mina största drömmar, men jag har kommit fram till att det inte är den största orsaken till att jag imorgon skall utsätta mig för främmande människor och låta folk bedömma mig (hah, man kan ju alltid se på saker endera positivt eller negativt ;) Men egentligen tycker jag det skall bli väldigt kul! :D), utan den största orsaken är träning inför framtiden. För varje dag som går blir jag mer och mer säker på att det är dans som gäller. Jag överväger knappt moddalärare längre. När jag tänker på min framtid ser jag: VNF och sedan Sverige (fastän några andra alternativ också finns just nu). Och auditioner är då ett måste. Så varför inte öva?! :D Man måste ju bli lite säkrare för varje gång, eller hur? :) 


Jag är så otroligt glad att jag får den här möjligheten, och efter feedback från världens bästa danslärare och dansgrupp känner jag mig riktigt uppspelt över att få delta i auditionen i morgon! :D <3 Hoppas bara att jag kan hålla nervositeten borta, i alla fall till en viss grad. För detta skall bli roligt! :) 


  En liten peppbild till mig själv ;) Texten är uttdrag av vad mina finfina dansvänner skrev om min solodans i år <3 TACK till alla er underbara människor! :')


Nåja, nu skall jag gå och sova. Kommer antagligen drömma en hel del om att göra bort mig, haha, men det hör väl till :D Ta hand om er <3


Kramar // Unia <3

Av Unia - 5 april 2013 22:03

Obligatoriskt att lyssna!



Kramar // Unia <3

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards