Unias

Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Jag har världens bästa vän <3

Av Unia - 30 mars 2013 16:30

Största skillnaden mellan Molle och mig är inte att hon är en katt och jag en människa, utan att hon hatar vinter och snö och jag älskar vinter och snö. Det är så roligt att se hur mycket hon njuter av våren, solen, värmen och att marken börjar komma fram. Hon är så otroligt söt! :) En morgon klättrade hon upp på en klädhög för att det var enda stället i rummet där solen kom in. ;)



När vi är ensamma hemma märker jag extra bra hur mycket jag verkligen älskar henne. När hon är enda sällskapet jag har och när hon följer mig överallt jag går. Hon är så söt när hon aldrig vill vara ensam, alltid vill hon vara precis där jag är och så nära som möjligt.


 

I tisdags fick jag en känsla att hon känner av min paranoida oro, och att hon bryr sig om det och vill att jag inte ska oroa mig. Jag skulle gå och hämta posten och Molle följde såklart efter. Men när jag på parkeringen sade nej till henne, satte hon genast ner sig och väntade på mig tills jag kom tillbaka. Trodde jag skulle dö av söthet <3


 

Jag skulle vilja att alla i hela världen visste hur söt hon är, men det går inte att förklara och det fastnar inte på bild. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!


 

Vi två har en alldeles speciell relation, och ibland glömmer jag bort att hon är en katt. Jag har bl.a tänkt tankar som "Jag måste ringa åt Molle och säga att jag inte kommer hem inatt" och "Jag måste lämna dörren olåst så att Molle slipper in" xD Och jag menar allvar, men jag har ju såklart kommit på direkt efteråt att det inte går, haha, känner mig smart ibland. ;)


 

Jag hoppas ni andra vänner inte känner er avundsjuka eller sårade nu, ni är också helt underbara ;) <3 


Nu skall jag börja fixa mig för snart bär det av till SANNA NIELSEN!!! :D 


Kramar // Unia <3







 
 
tiitu

tiitu

30 mars 2013 16:49

nämen söötisen då<3

http://tiitu.bloggplatsen.se

Unia

30 mars 2013 21:14

Tack :) Du mena väl jag? ;) Haha, nej, jag fattar xD Visst är hon :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Unia - 8 mars 2017 20:50

Hejsan! Jag ser att flera ännu tittar in här, trots att jag flyttat min blogg till nouw. Här kommer några tips om inlägg som finns på min nya blogg:     Varför sminkar jag inte mig?   Singapore, mitt hem i höst   7 tips: Så här...

Av Unia - 11 oktober 2016 14:06

Jag började blogga här för lite mera än fyra år sedan. Min presentation av mig själv såg då ut så här:   "Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med...

Av Unia - 15 augusti 2016 19:40

Efter att jag ätit middag idag ville jag gå ut, solen sken och jag vill ta vara på den så länge den visar sig. Hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå på promenad, gå till skogen och plocka svamp/blåbär, eller sitta ute och göra något produk...

Av Unia - 27 juli 2016 22:18

Snubblade nyss över denna dansvideo, och den är så otroligt bra att jag bara måste dela den med er. Njut!   ...

Av Unia - 9 juli 2016 21:11


Gissa om jag varit lycklig denna vecka?     Den här sommaren blir nog helt underbar, trots allt. Mitt första läger var SÅ härligt, och denna vecka har varit lika härlig på ett annat sätt. Stockholm, Mariehamn, Allsång på Skansen, och bästa v...

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards