Unias

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Unia - 22 mars 2013 19:15

Ni vet, här på bloggplatsen kan man ju kolla sina trafikkällor, alltså hur folk har kommit in på ens blogg. Jag tycker de är ganska roliga att se på, speciellt att se vad folk har googlat och sedan därifrån kommit hit. Den roligaste hittills tycker jag att är Vad heter Anton Ewalds manager? xD Andra roliga är:


På fyra ben går den som jag gillar (Därav rubriken)

 

Jag dödade mufasa

 

Blog music hakuna matata


Sedan finns det också några som gör mig... stolt nästan haha xD Det är också ganska roligt att de kommit till min blogg genom att googla det här, men på nåt vis blir jag glad, haha jag kan inte riktigt förklara det xD


Nick Vujicic uppsats

 

Negativ inställning

 

Varför har man så höga krav i skolan?

 

Bearbeta rädslor

 

Det kan alltid bli bättre


Har ni några lustiga trafikkällor? ;)


Kramar // Unia <3

Av Unia - 22 mars 2013 16:15

Haha, vad har jag fått för fel när jag börjat citera låtar jag inte tycker om?


Denna vecka har varit underlig. Kan bero på att jag varit ensam hemma, för att jag skrivit det sämsta resultatet någonsin (för mig) i ett prov ( så går det när man prioriterar (; ), för att jag haft så mycket snurrandes i mitt huvud, och för att min kära danspartner inte kunnat dansa :/ <3 Men, veckan har nog varit bra för det, man blir ju på gott humör bara av vädret :D Jag trivs så bra med mitt liv :)


Min dator har gått sönder... Den vill inte starta :( Så nu är jag på vår "gamla" dator i mina brorsors rum, hittade några gamla bilder xD


   

Och jag blev helt chockad när jag hittade de här två, kan ni fatta att det är jag? xD


 

Och vet ni en riktigt rolig sak? :D Jag fick idag veta att jag har blivit KK-ambassadör!!! :D Whii, lite mera kulturkarnevalen :D


Och en annan ganska rolig sak är att vi i samhällsläran har skickat mejl till olika politiker. Min grupp har om sannfinländarna, hehe, och skickade först till en mindre viktig politiker från det partiet, men vi fick aldrig svar så i onsdags skickade vi till deras ordförande i riksdagen istället, självaste Timo Soini. Och vi fick svar!!! :o xD Haha, ganska häftigt tycker jag ;)


Det var en liten snabb uppdatering om mitt liv ;)

Hoppas ni har det fint! <3


Kramar // Unia <3


Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards