Unias

Alla inlägg under februari 2013

Av Unia - 1 februari 2013 15:45

Hello guys! xD


Hur har er vecka varit? :) Min har varit... stressig. Men dansen var så rolig varje dag så jag klarade mig. Visade våra egna danser till varandra på onsdag och torsdag, såå roligt att se allas underbara danser :') Finns så många talanger här!


What else have I done..? På onsdagen höll jag en 30-35 minuters engelskapresentation om Nick Vujicic, som skulle vara tio minuter. Heh... Men det var roligt att se att folk faktiskt lyssnade! :) Och jag skulle ha kunant babbla på hur länge som helst. ;) 


På tisdagen var jag till skolläkaren och talade om min mage än en gång... Fick igen höra hur ovanligt tydlig min laktosintolerans är. Och så misstänks det att det kanske inte är fibrerna som är en del av problemet... Så ska nästa fredag på blodprov igen och sedan och undersökas vidare av mer kunniga läkare. Rädd för gastroskopi! :s


Humöret har växlat mycket, beror nog på tröttheten och gränsen till utbrändhet, skulle jag tro. 


Har gjort klar min digital story, grät i skolan på torsdagen när vi fick se de andras (alltså grät inte till min egen). Såå fina! :') Ni får se min när jag ändrat personlig information till internet-vänlig info ;)


Så, hmm... Skrev sista provet idag! :D (För den här perioden...) Bara en uppsats (English) och en bokrapport (rella) kvar ^^


Imorgon börjar melodifestivalen! :D


Kramar // Unia <3

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards