Unias

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Unia - 11 januari 2013 16:15

Hade en alldeles för lång paus från dansen. På måndag och tisdag var jag som död i skolan, och inte alls på bra humör. På tisdagen till och med försov jag mig... Men på tisdagkväll började dansen igen! :D Det gick upp och ner, först var jag såklart helt stel men jag hade ändå kraft och energi, det var superskönt att improvisera, sedan blev mina ben helt kraftlösa, men om en stund kom kraften tillbaka, men när vi slutade var jag nästan rädd för att gå, osäker på om benen skulle hålla, hehe... Kanske berodde på att jag inte hann äta annat är jogurth mellan skolan och dansen... 


På onsdagen hade jag träningsvärk i hela kroppen, SÅÅ skönt!!! <3 (Så länge det inte är i magen) På kvällens danslektion gick allting redan MYCKET bättre, det enda som gjorde allting liite jobbigare var träningsvärken. Men jag njöt för fulla muggar, och det var så otroligt härligt att få dansa igen! :D Det var en superrolig danslektion :P 


På torsdagen hade jag svårigheter med att gå, på grund av träningsvärken som nu endast fanns i mina vader. På kvällen var det dans igen, och det var också underbart <3 LOVE IT. Mitt goda humör är tillbaka, och jag lever igen. :) Vet inte vad jag skulle ta mig till utan dansen...


Kramar // Unia <3

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards