Unias

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Unia - 9 september 2012 15:15

    


1. Jag dansar modern dans och har gjort det i åtta år.

2. Mitt favoritämne i skolan är modersmål (svenska).

3. Om jag fick välja en talang som jag inte har, vilken som helst (som alltså är möjlig, mänsklig), skulle jag välja att vara bra på att sjunga, för jag skulle såå gärna vara en musikalartist.

4. Efter gymnasiet vill jag fara till en dansskola och utbilda mig till dansare.

5. Jag är nykterist - hatar alkohol på alla sätt och vis.

6. Katt är mitt favoritdjur.

7. Jag älskar färger, speciellt grönt och gult.

8. Hoodien på bilden är mitt livs stora kärlek, som jag aldrig kommer få...

9. Jag är laktosintolerant men älskar choklad (och eftersom jag fick veta om laktosintoleransen så sent som i somras är det lite svårt att leva ett liv utan choklad, så jag "fuskar")

10. Jag tycker väldigt mycket om att skriva men har svårt för att komma igång med det.


Av Unia - 9 september 2012 11:00

Som ni förhoppningsvis ser så har jag nu gjort en header, första steget för att göra en blogg till min om ni frågar mig. Hur länge denna header blir kvar vet jag inte, för blev inte supernöjd med den, så kanske gör en ny ganska snart (om jag har tid). Kanske jag eventuellt tar den som jag har på min gamla blogg också... We'll see. 


Igår plockade jag också ihop en lista som jag kommer ha nu här i 31 dagar. Om det blir exakt varje dag vet jag inte, kommer nog ha tidsinställt och så, men vi får se hur långt tiden räcker. På tal om tid måste jag nu göra läxor... Men här är listan:


Dag 1 - Min profilbild på facebook + tio fakta om mig

Dag 2 - Min familj

Dag 3 - En person (människa) jag vill träffa just nu

Dag 4 - En bild + en beskrivning på den som vet mest om mig

Dag 5 - Min favoritårstid och varför

Dag 6 - En gammal bild på mig

Dag 7 - Mina mål/drömmar/önskningar

Dag 8 - Något jag inte gillar

Dag 9 - Något jag vill ha mer än något annat just nu

Dag 10 - En bild på en tid jag saknar

Dag 11 - Min favoritbok & -film

Dag 12 - Detta ångrar jag

Dag 13 - En bild på mig och min bästa vän

Dag 14 - Den frisyr jag trivs bäst i

Dag 15 - Det här får mig att gråta

Dag 16 - En bild från en natt jag aldrig glömmer

Dag 17 - Tio saker jag vill göra innan jag fyller 30

Dag 18 - En bild från ett ställe jag älskar

Dag 19 - Något jag önskar att jag gjorde oftare

Dag 20 - Min favoritlåt

Dag 21 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig

Dag 22 - En bild som jag alltid skrattar åt

Dag 23 - Det här gör livet värt att leva

Dag 24 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Dag 25 - En låt som får mig att gråta

Dag 26 - En bild på mig själv där jag är lycklig

Dag 27 - En dag jag aldrig glömmer

Dag 28 - En person jag vill byta liv med för en dag, och varför

Dag 29 - En puss- eller krambild

Dag 30 - Min högsta önskan

Dag 31 - En sista bild


Och förresten, till er som är vana att jag svarar på era kommentarer på er blogg, så kommer jag nu börja svara här direkt på min blogg. Men oroa er inte, jag kommer nog fortsättningsvis läsa era bloggar för det! :)


Kramar // Unia <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards