Unias

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Unia - 8 september 2012 12:52

Jag är inte ny i bloggvärlden, men jag är ny på bloggplatsen. De flesta av er kanske kommer från min gamla blogg, namnetbetyderintejag.blogspot.com, andra kanske inte alls vet vem jag är. Det ska vi nog ändra på snart!   Om ni undrar varför jag byter blogg, varför jag är här, så är det för att mitt bloggerkonto har fått något fel, och jag har förut tänkt på att skaffa en novellblogg här på bloggplatsen. Därför kom jag just hit. 


Jag är en flicka från svenskfinland som kallar mig Unia, jag dansar modern dans och skriver (mestadels brev, men ska försöka komma igång med noveller och sånt). Jag är en annorlunda tonåring (det beror såklart vem man jämför med, men...), jag försöker alltid vara positiv, ärlig och mig själv. Min bästa vän är min katt Molle, och jag har också många andra finfina vänner. Min blogg tror jag mest kommer handla om dans och skrivande, med en massa bilder förhoppningsvis. Just nu har jag en fullspäckad period i gymnasiet, och väldigt lite tid över för annat än det och dansen (eftersom jag dansar tre gånger i veckan), men denna period kommer ju ta slut och i nästa har jag 20 veckotimmar färre än nu, skönt! Jag tror att jag då kommer börja skriva en novell, som kommer publiceras här på bloggen. 


För att komma igång med bloggen, och för att nya (och gamla) läsare ska få lära känna mig lite bättre tror jag att jag kommer starta en "dag-för-dag-lista" så småningom, måste bara hitta en först.


Jag saknar verkligen min gamla blogg, men nog tror jag att jag ska trivas här sedan när jag kommit in i det! Hoppas ni också ska trivas, och stanna :) Kommentarer, frågor, önskemål och annat är alltid mycket välkommet! :)


Kramar // Unia <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Här får du läsa om hur det kan vara att vara en liten flicka med ett stort sinne. Förutom text delar jag också med mig av bilder jag tagit, musik jag tycker om och annat jag känner för att dela. Hoppas att du trivs! :)

Translate

Omröstning

Till vilken bloggportal tycker du att jag ska flytta?
 Nouw
 Blogg.se
 Blogspot/blogger
 Wordpress
 Ratata
 For.me
 Finest
 Myshowroom
 Egen gratis domän
 Annan? Kommentera i så fall!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Säg hej! :)

Kategorier

Senaste inläggen

Här borde du klicka! :)

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tiden flyger iväg

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards